AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Kom helt plutselig.var på do, da var det et veldig trykk i underlivet og Svei. Så ble jeg tissetrengt med en gang. Skikkelig ubehagelig å gå osv. Er på en måte vondt "inni" underlivet. Noen andre som har hatt det ?Anonymous poster hash: 137bf...c49
Pysa Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Urinveisinfeksjon. Gå til legen, ta med urinprøve. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 UVI? Anonymous poster hash: 28be3...7bc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Er det farlig å gå med det til imorgen?? Skal faktisk til legen da for noe annerAnonymous poster hash: 137bf...c49
79kreps Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Du kan fint vente til i morgen. Drikke masse vann, gjerne med sitron i så slipper du å ha så ubehag i dag.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Leste at man kan få nyrebekkbetennelse av det, det er jo farlig! Jeg e kvalm og. Livredd for at jeg kan få det eller har det:pAnonymous poster hash: 137bf...c49
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Drikk masse vann! Og te! Unngå melkeprodukter:) For min del hjelper det å drikke brus og tranebærjuice... Det kan kureres av seg selv, men det er absolutt best å kure det med antibiotika ja. Anonymous poster hash: 0a1e8...f1e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Drikk masse vann! Og te! Unngå melkeprodukter:) For min del hjelper det å drikke brus og tranebærjuice... Det kan kureres av seg selv, men det er absolutt best å kure det med antibiotika ja. Anonymous poster hash: 0a1e8...f1e . Ok! Men er det vanlig å få nyrebekkbetennelse av det?Anonymous poster hash: 137bf...c49
annev Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Stikk på legevakten om du kan.jeg ventet for lenge og tissa reint blod.hadde jeg bsre gått med en gang:-)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Har ikke vondt mer. Merkelig. Tok en hjemmetest, den var negativ . Merkelig Anonymous poster hash: 137bf...c49
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Har fortsatt den følelsen av at jeg må tisse hele tiden. Selv om jeg nettopp var på do kan det være symptom på klamydia ?Anonymous poster hash: 137bf...c49
Minya Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Har fortsatt den følelsen av at jeg må tisse hele tiden. Selv om jeg nettopp var på do kan det være symptom på klamydia ?Anonymous poster hash: 137bf...c49 Ikke nødvendigvis. Men UVI er et av de få symptomene man kan få ved en klamydiainfeksjon. Som oftest er dessverre klamydia symptomfri, der er derfor så mange går så lenge uten behandling, fordi de ikke oppdager det før de tar en random STD-test.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 Normale, ikke-gravide får ikke antibiotika for en normal nedre uvi (dvs en uvi som ikke har "klatret" opp til nyrebekkenet), dersom legen din gir deg det, så har han ikke fulgt med i antibiotikaresistenstimene på universitetet. Noen gir det likevel, fordi unge kvinner er av de vanskeligste pasienter å si nei til, dersom de har googlet seg fram til hva de KAN HA. Drikk tranebærjuice, mye væske, tørk deg framfra og bak, kle deg godt i kulden, og la det stå til Anonymous poster hash: 84d00...31c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 Tok prøve hos legen. Hadde ikke det. Men fikk antibiotika mot skjedeinfeksjon. Er det vanlig å ha sånne symptomer da ?Anonymous poster hash: 137bf...c49
Gjest Veritaserum Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 du burde få behandling for urinveisinfeksjon. Fikk nyrebekkenbetennelse på grunn av det en gang, unner ikke min verste fiende den smerten!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #16 Skrevet 8. januar 2015 Normale, ikke-gravide får ikke antibiotika for en normal nedre uvi (dvs en uvi som ikke har "klatret" opp til nyrebekkenet), dersom legen din gir deg det, så har han ikke fulgt med i antibiotikaresistenstimene på universitetet. Noen gir det likevel, fordi unge kvinner er av de vanskeligste pasienter å si nei til, dersom de har googlet seg fram til hva de KAN HA. Drikk tranebærjuice, mye væske, tørk deg framfra og bak, kle deg godt i kulden, og la det stå til Anonymous poster hash: 84d00...31c Du har misforstått. Asymptomatisk bakteriuri behandles kun hos gravide, men symptomatisk UVI skal selvsagt behandles. Man venter ikke til de har nyrebekkenbetennelse og risikerer ytterligere komplikasjoner. Og rådene du kommer med hjelper kun (muligens) forebyggende, men behandler ikke en infeksjon.Anonymous poster hash: 1c1ee...30c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #17 Skrevet 8. januar 2015 du burde få behandling for urinveisinfeksjon. Fikk nyrebekkenbetennelse på grunn av det en gang, unner ikke min verste fiende den smerten! Ja. Men jeg hadde ikke urinveisinfeksjon ..?Anonymous poster hash: 137bf...c49
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=900959#entry15693945 Noe liknende?Anonymous poster hash: c58b4...651
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Føler meg helt bra om morningen! Men begynner å kjenne det utover dagen. Orker nesten ikke gå, da det er så ubehag i blæren på en måte. Det føles ut som jeg har holdt meg i flere dager. Må tisse hele tiden. Anonymous poster hash: 137bf...c49
Gjest Lino Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Føler meg helt bra om morningen! Men begynner å kjenne det utover dagen. Orker nesten ikke gå, da det er så ubehag i blæren på en måte. Det føles ut som jeg har holdt meg i flere dager. Må tisse hele tiden. Anonymous poster hash: 137bf...c49 Det er ikke alltid det slår ut på prøver. Ofte ligger det å ulmer, kommer og går. Gå på butikken og kjøp tranebærkapsler. Så tar du 3 i dag, 2 i morgen og 1 til dagen i en liten periode. Jeg slet med tilbakevendende uvi i 1 år, og synes tranebær var det som til slutt tok det. Ikke tranebærsaften om du først har fått vondt, men kapslene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå