Katta85 Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Jada, sikkert vært oppe hundre ganger her, men jeg har aldri spurt, så nå gjør jeg det Jeg har nå prøvd det meste, googlet det meste, men sitter her like usikker. Jeg har sluttet å børste håret mitt, rett og slett fordi jeg ikke orker, det floooker seg sånn rett etter jeg har dusjet, setter det bare opp, ferdig med den. Men nå begynner det å bli såpass lengde på håret at jeg har lyst å ha det ned, å la det "flagre litt i vinden" Hvilken shampo og balsam kan dere anbefale meg? Håret mitt ser fort fett ut, det bli liiitt bedre med Redken all soft faktisk, men jeg har ikke brukt balsam på tjue år, for da, da blir det fort fett da. Men med tanke på flokene mine så burde jeg sikkert Altså det blir fort fett, er nok litt tørt med tanke hvordan jeg ser ut etter en dusj, og meeeget tynne hårstrå sa frisøren. Noen som har en anbefaling til dette lange innlegget? HAr snakket med to frisører, og deres anbefalinger hjalp ingenting. Ikke alle som kan like my om hår, selv om de kan klippe finner jeg ut Takktakk på forhånd
KaDust Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Jeg vil anbefale å prøve ut noen av Lush sine produkter. Lushnorge.no De shampoene og balsammene der er veldig skånsomme på håret og jeg merker en stor forandring fra jeg bruker typiske produkter fra redken eller annet, vs lush sine produkter. Mye penere hår med en gang. Balsammen jeg anbefaler er denne. Håret mitt elsker den, og vi har samme hårtype kan det høres ut som. Ellers er alle shampoene jeg har prøvd gode.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Jeg liker de fra moroccanoil, dyre men absolutt verdt det! Gir fylde og volum til håret, og det ser så utrolig friskt ut. Hjelper veeeldig mot tørt hår! Anonymous poster hash: 026f7...c0d
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Liker sebastian sine produkter, synes de er dyre, men verdt det
Persephone Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Hvis håret ditt er frizzy kan det jo være balsammetoden hadde vært noe for deg
Katta85 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2015 Jeg ser at noen sier at Lush gjør håret tungt? Stemmer det? Passer vel ikke helt til tynne hårstrå som blir fort fett, eller? Har du i såfall anbefaling på en spesiel? Den morrocan oil har jeg lest mye om, men det høres så rart ut å putte olje i et hår som allerede blir fort fett Hehe.. Samme med Sebastian. Har du et produkt du kan anbefale? Det finnes så mange shampoer og balsamer av hver, så er usikker på hvilken jeg skal prøve.
Faina Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Morrocan oil har jo shampo og balsam også, da. I tillegg til olje. Balsam må du bruke. Hårkur en gang i uka også. Og olje i tuppene hver dag, gjerne både morgen og kveld, men i alle fall på morgenen før du går ut. Babyliss hårkur er faktisk den beste jeg har prøvd. Overraskende siden den er så billig. De har også shampo og balsam (jeg har akkurat kjøpt de, så kan ikke si noe særlig foreløpig). Mange sverger til Joico K-pak, og joda, de er greie nok. Både shampo, balsam og kur. Jeg liker renseshampoen deres. Håret blir fort fett om du bruker diverse produkter i det. Greit å bruke en gang i ny og ne. Jeg sverger til Define sin hårolje. Den har gjort underverker for mitt hår, og frisøren ble veldig overrasket når jeg kom nå før jul. For tre måneder tidligere var håret kjempetørt og superporøst (det pleier ikke være riktig så ille, men sommeren hadde nok gjort sitt), men nå i desember var det ikke slitt i det hele tatt, ikke tørt og porøst. Da hadde jeg brukt olja to ganger for dag -mot en gang pr dag tidligere, og i tillegg dynket håret i olje en gang i måneden (ha det i minst 12 timer, over natta).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå