Gå til innhold

Hvor kjøper dere piercinger på nett?

DysterPytten

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter ny piercing til helix. Har tidligere kjøpt på den lokale tatoveringsjappa i byen som også tok piercingen. De er kjente i hele norge og har godt rykte, slik at det ikke er noe tull jeg har kjøpt:)

Men alle der er f.eks dyre (200kr klassen). Og når jeg leter på nett så koster alle sånn ca mellom 30-100 kr. Hvor handler egentlig piercere smykkene sine? Og har dere sider dere kan anbefale? Superkul osv synes jeg har veldig mye dårlig kvalitet.

Ser også etter f.eks smykker som er mer enn bare en sten, f.eks fire stener på siden av hverandre(jeg har nå, den er ødelagt:() osv.

Ser i utgangspunktet etter noe som er på bildet nedenfor.

post-33570-64187_thumb.jpg

Endret av Cershae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Handler mine på Amazon og Ebay, vet også Etsy har noe fint.

Anonymous poster hash: daf40...e59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alle mine her; http://www.bodyjewelleryshop.com/

Stort utvalg, god kvalitet, rask levering og du klarer som regel å holde deg under den bedritne tollgrensa, om du har litt selvdisiplin. :fnise:

Leveres i en bitteliten bobleplast-konvolutt, alt pakket i separate små ziplock-poser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper alle mine her; http://www.bodyjewelleryshop.com/

Stort utvalg, god kvalitet, rask levering og du klarer som regel å holde deg under den bedritne tollgrensa, om du har litt selvdisiplin. :fnise:

Leveres i en bitteliten bobleplast-konvolutt, alt pakket i separate små ziplock-poser.

Der var det litt for mye fint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...