Gå til innhold

Dexter sesong 8 - se på nett? (Ingen spoiling please)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser Dexter på Netflix og er nå i sesong 6. Ser at det kun ligger 7 sesonger med Dexter der og det skal vel være 8 (?!).

Var det TV2 som sendte Dexter da det gikk på norsk tv? Er det noen som vet om sesong 8 ligger på TV2 Sumo eller noe slikt?

Jeg kunne selvfølgelig bare lett på nett, men er litt redd for å få lese noe av handlingen i sesong 7 og 8 hvis jeg googler for mye ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har siste sesong på viaplay! Jeg har heldigvis begge to, for jeg oppdaget at ikke den siste sesongen var på netflix og ble såå skuffa ;)

• Liker 1
Skrevet

De har siste sesong på viaplay! Jeg har heldigvis begge to, for jeg oppdaget at ikke den siste sesongen var på netflix og ble såå skuffa ;)

Takk! Jeg visste at det var 8 allerede da jeg begynte å se på (vet ikke hvorfor jeg visste det ;) ) så jeg så med en gang at det manglet en, men jeg håpet at den skulle bli grei å finne.

Da får jeg vel betale for Viaplay en liten periode også da :)

Skrevet

Takk! Jeg visste at det var 8 allerede da jeg begynte å se på (vet ikke hvorfor jeg visste det ;) ) så jeg så med en gang at det manglet en, men jeg håpet at den skulle bli grei å finne.

Da får jeg vel betale for Viaplay en liten periode også da :)

Jeg tror du kan få en måned gratis hos viaplay. Vet de har hatt det en stund i hvert fall. Uansett er det vel verdt det for Dexter!! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du kan få en måned gratis hos viaplay. Vet de har hatt det en stund i hvert fall. Uansett er det vel verdt det for Dexter!! :)

Ja jeg så det nå. Enda bedre :D

Må vente litt da....er vel midt i sesong 6 så jeg får bestille viaplay når jeg er ferdig med 7'ern :)

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg så det nå. Enda bedre :D

Må vente litt da....er vel midt i sesong 6 så jeg får bestille viaplay når jeg er ferdig med 7'ern :)

Kos deg! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...