*Emma* Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Jeg ser Dexter på Netflix og er nå i sesong 6. Ser at det kun ligger 7 sesonger med Dexter der og det skal vel være 8 (?!). Var det TV2 som sendte Dexter da det gikk på norsk tv? Er det noen som vet om sesong 8 ligger på TV2 Sumo eller noe slikt? Jeg kunne selvfølgelig bare lett på nett, men er litt redd for å få lese noe av handlingen i sesong 7 og 8 hvis jeg googler for mye
Dyregod Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 De har siste sesong på viaplay! Jeg har heldigvis begge to, for jeg oppdaget at ikke den siste sesongen var på netflix og ble såå skuffa 1
*Emma* Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2015 De har siste sesong på viaplay! Jeg har heldigvis begge to, for jeg oppdaget at ikke den siste sesongen var på netflix og ble såå skuffa Takk! Jeg visste at det var 8 allerede da jeg begynte å se på (vet ikke hvorfor jeg visste det ) så jeg så med en gang at det manglet en, men jeg håpet at den skulle bli grei å finne. Da får jeg vel betale for Viaplay en liten periode også da
Dyregod Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Takk! Jeg visste at det var 8 allerede da jeg begynte å se på (vet ikke hvorfor jeg visste det ) så jeg så med en gang at det manglet en, men jeg håpet at den skulle bli grei å finne. Da får jeg vel betale for Viaplay en liten periode også da Jeg tror du kan få en måned gratis hos viaplay. Vet de har hatt det en stund i hvert fall. Uansett er det vel verdt det for Dexter!! 1
*Emma* Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2015 Jeg tror du kan få en måned gratis hos viaplay. Vet de har hatt det en stund i hvert fall. Uansett er det vel verdt det for Dexter!! Ja jeg så det nå. Enda bedre :D Må vente litt da....er vel midt i sesong 6 så jeg får bestille viaplay når jeg er ferdig med 7'ern 2
Dyregod Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Ja jeg så det nå. Enda bedre :D Må vente litt da....er vel midt i sesong 6 så jeg får bestille viaplay når jeg er ferdig med 7'ern Kos deg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå