Apalonia Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Er det andre som sliter med søvnproblemer for tiden? I hodet mitt er det kun en ting som gjelder, og det er selvfølgelig bryllup! Under 3 uker igjen, og nå merker jeg presset! Tenker alt mulig rart, er redd jeg ikke skal rekke alt; kjøpe undertøy, lage sanghefte og kirkeprogram, skrive tale, lage bordkort. For sikkerhets skyld må jeg reise bort med jobben uken før bryllupet.... :-x så alt skal gjøres på to uker. I helgen fikk jeg høre at min kjære skal rappelere med hodet først i utdrikningslaget sitt.....Er livredd for at det skal skje ham noe Og jeg kan jo ikke snakke med ham om det heller.... Tror jeg må ta en prat med forlover´n hans... Det er mange tanker som svirrer, og gjeeesp, jeg er litt trøtt i dag....blir jo ikke noe bedre av det heller.....
Måne Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 :trøste: Stakkar deg... Vi har nok mange av de samme tankene. Forskjellen er vel at jeg har bedre tid enn deg, men jeg kjenner meg igjen likevel. Uansett kommer det helt sikkert til å gå bra. Slike ting går unna i en fei bare man får startet. Du har ikke noen til å hjelpe deg da?
Apalonia Skrevet 2. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2004 Takk for det! Jo, jeg har hjelp, men vil gjerne ha kontrollen selv..... Jeg har jo visst om dette i halvannet år, så kan bare skylde meg selv.
Piarina Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Skjønner godt hvordan du har det, var sånn selv en periode. Nå for tiden er jeg bare kvalm og rar i magen, og har nesten blitt helt apatisk. Selv om jeg har mye å ordne, så får jeg ikke gjort noenting, og dagene bare flyr avgårde. Syns bare jeg går å legger meg hele tiden... Men det ordner seg nok. Nå har jeg skrevet ned dag for dag hva som skal ordnes når, og det hjelper veldig.
Sessa Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Jeg er nok en av de heldige som har sommerfuglene på dagtid og deilig nattesøvn om natta enda. Det er 5 dager igjen i dag og alt er klart (så langt det lar seg gjøre) Fredag skal vi til hotellet og pynte og ordne festlokalet :D
Apalonia Skrevet 2. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2004 Ja, det hjelper faktisk å skrive opp gjøremålene, og ha en deadline på ting. Begynte så smått på talen også, kom faktisk litt på vei. Joa, føler meg litt bedre nå
Lullu Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 Jeg gifter meg ikke før oktober, og føler presset allerede nå Har noen oppgaver igjen, og disse vil jeg skal bli ferdig NÅ (eller helst i går). Det er jo bare det at jeg ikke har snakket med presten så kirkeprogrammet kan enda ikke printes. Innbydelsene er ikke sendt ut enda, så sangheftene kan ikke lages fordi jeg vet jo ikke hvem som kommer enda (m.t.p. bordplasseringen), bilen er enda ikke booket fordi sambo aldri klarer å bestemme seg.......osv. osv. Liker rett og slett å ha alt i boks jeg! Innbydelsene ligger her klare til å sendes ut, men sambo er ikke helt ferdig med hjemmesiden så jeg må vente. Blæhh!! :evil:
Snorkie Skrevet 2. august 2004 #8 Skrevet 2. august 2004 Jeg fikk panikken tredd over hodet for ca. 1 uke siden, nå håper jeg bare at vi klarer å få unna litt for å unngå stresset på slutten... Jeg rapellerte (med hodet først :o ) på torsdag (var så heldig å få mitt andre utdrikningslag :D), og det er langt fra så ille som det høres ut som. Man er godt sikret, og det verste med det hele er vel egentlig høydeskrekken (og jeg har masse)! Det går helt sikkert fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå