AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Noen som har noen anbefalinger til mat og tilbehør til mat som er bra for kroppen og lave på kalorier på iherb, som smaker godt? Ser de har noen dressinger der fra Walden Farms som har 0 kalorier. Merker jeg blir litt skeptisk, er dette noe som i utgangspunktet er sundt? Ville jo vært fint å kunne gjøre salater o.l. litt mer spennende uten å pøse på med kalorier. Anonymous poster hash: 5c059...e72
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Noen som har noen anbefalinger til mat og tilbehør til mat som er bra for kroppen og lave på kalorier på iherb, som smaker godt? Ser de har noen dressinger der fra Walden Farms som har 0 kalorier. Merker jeg blir litt skeptisk, er dette noe som i utgangspunktet er sundt? Ville jo vært fint å kunne gjøre salater o.l. litt mer spennende uten å pøse på med kalorier. Anonymous poster hash: 5c059...e72 Jeg skjønner ikke hvordan den kan ha 0 kalorier. Den er laget av både eddik og sennep? Uansett smaker den høgg blir ikke spist her hvertfallAnonymous poster hash: 63696...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå