Gå til innhold

onanere

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva bruker du og onanere med? noen som bruker andre ting og gjennstander enn dildoen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker hånden.....høyre hånden. Det funker for meg.

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor iallverden du lurer? Ute etter tips?

Skrevet

Det eller ute etter en fantastisk fin løktråd :tunge1:

hehe.. var innom et annet forum for en tid tilbake.. leste om hva noen jenter hadde til tips.. var ikke lite altså. Fra vanlige ting som dildoer, vaskemaskiner og agurker til langt værre ting.

*se på høyrehånden sin* Ta det med ro.. skal ikke bytte deg ut med noen vaskemaskin! *trøste*

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker venstre jeg, blir jeg sliten iløpet av akten , skifter jeg til høyre :wink:

Skrevet
Kan jeg spørre hvorfor iallverden du lurer? Ute etter tips?

Er det isåfall et problem?

Skrevet

Hørte av noen kamerater at mange pleide å sitte på hånden helt til den sovnet / ble følelsesløs. Når de etterpå runket, føltes det nesten som det var noen andre som tok på dem.

Der har du et tips! (Hmm... kanskje det fungerer for oss jenter også..? det er verdt å prøve! :) )

Gjest Anonymous
Skrevet

he he,den var morsom...

jeg snakket med en gutt engang som sa han fylte en liten pose med lunket vann smurte den med vaselin og koste seg med den!!!

kanskje litt mer og gjøre for jenter enn for gutter..

til du som lurer på hvorfor i all verden hun spør,er vel et greit spm det forumet heter seksualitet hvis du ikke har fått det med deg!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Dusjstrålen og hånden er vel det jeg bruker. :)

Skrevet

Kjøp deg en massasjedusj så ordner du opp i behovet på 1-2-3. Enten det er morgendusjen eller kveldsbadet!

Skrevet

Jeg bruker for det meste dildoen.

Men dusj strålen fungerer ganske bra, så lenge den er hard og kraftig! da går det unna :wink:

Ellers har jeg prøvd, agurk(stor og kraftig), men jeg liker og prøve ting, og det var ikke vondt, husk bare og varme den litt først. når den er kald er den ikke god!! :hoho:

ellers lar jeg gubben hjelpe meg, og det er heller ikke vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...