AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Skrevet med en fyr på tinder en liten periode nå. Men han spør ikke om vi skal møtes. Veldig hyggelig og lett og ledig tone. Igår spurte han "hva skjer til helgen a?" Hva fader mener han med det? Jeg svarte,men ble ikke noe mer ut av det. Så jeg skrev til han at han bare måtte si fra om han ville finne på noe,da svarer han "si fra hvis det skjer noe du og". Hva i alle dager? Ja,jeg har ikke vært singel så lenge og skjønner meg ikke helt på gutter;) Er han ikke så gira? Han er 23,om det har noe å si for datingoraklene her. Anonymous poster hash: b2a23...1d0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Virker som han er keen på å møte deg på en fest. Anonymous poster hash: 0949c...ce6 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Sant. Eller byen. Men det betyr vel også at han ikke er så gira på noe seriøst? For meg betyr og møtes på fest alkohol og forhåpninger om sex? Eller? Anonymous poster hash: b2a23...1d0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Anyone?Anonymous poster hash: b2a23...1d0
guttemann Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Enten tør han ikke å be deg ut ordentlig, eller så vil han ha et nyp i fylle kl. halv fire. Det er ikke så lett å vite for oss heller, dessvere. Dersom han ikke virker sjenert, ville jeg tippet det siste. Men det finnes jo unntak. Jeg er f.eks. ekstremt feig når det gjelder å ta tydelig initiativ ovenfor noen jeg kjenner fra før, og må møte igjen i fremtiden. Har i vær fall vært det tidligere. I 2015 skal jeg tenke litt mer "hva så?".
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Enten tør han ikke å be deg ut ordentlig, eller så vil han ha et nyp i fylle kl. halv fire. Det er ikke så lett å vite for oss heller, dessvere. Dersom han ikke virker sjenert, ville jeg tippet det siste. Men det finnes jo unntak. Jeg er f.eks. ekstremt feig når det gjelder å ta tydelig initiativ ovenfor noen jeg kjenner fra før, og må møte igjen i fremtiden. Har i vær fall vært det tidligere. I 2015 skal jeg tenke litt mer "hva så?". Takk for svar pessimist som jeg er,antar jeg han vil dyppe løken (flott uttrykk). Men lever i håpet.. Og god ide-skal prøve på det samme! Med "hva så" holdninga. Vi overlever nok:DAnonymous poster hash: b2a23...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå