Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Det er så unødvendig at jeg skal trenge å ha dette greiene her hver j*** mnd Det er et ufattelig styr synes jeg, og hadde det enda vært 1 mnd mellom hver gang. men det er jo hver 4. uke!! dvs 3 uker uten, og så 1 uke med. I dag glemte jeg bind, er hjelpeløs på jobb nå. Det må da gå an å få p-piller som gjør så man ikke får det her hevr mnd :( *frustrert*
Gjest GreenSky Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Utsetter mensen til hver 2 - 3. måned med p-plasteret, jeg. Hilsen enda en mensen-hater.
Gjest Odense Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Utsetter mensen til hver 2 - 3. måned med p-plasteret, jeg. Hilsen enda en mensen-hater. Å??? Jeg går også på p-plaster, hopper du bare over den uka du skal vere "plaster fri"?
Gjest Rio Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Er vel ingen som liker den? Men jeg er gladere i den nå, blir det når man blir skremt å tror man er garvid
Gjest Hel Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Utsetter mensen til hver 2 - 3. måned med p-plasteret, jeg. Hilsen enda en mensen-hater. Heldig grisen. Prøvde å hoppe over mensen med plasteret men det funka ikke. Sitter nå med mensen som har vart nesten to uker i steden. :-?
nyibyen Skrevet 2. august 2004 #6 Skrevet 2. august 2004 Synes det hjalp å begynne på p-pillen. Mindre smerter (men ikke helt borte...), det varer litt kortere, og du kan hoppe over mensen når du vil. Har hørt legene si at det ikke gjør noe om man hopper over den "falske" menstruasjonen som kommer når man går på pillen. Men enig i at det er noe herk, selvsagt!
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 Har ikke hatt mensen på 4 år herligt.... bruker hormonspiral.
Veronal Skrevet 2. august 2004 #8 Skrevet 2. august 2004 Du trenger ikke ha mensen. Hvis du f.eks. bruker monofase p-piller kontinuerlig så slipper du mensen (evt. kan du få småblødninger etter en tid).
Edie Skrevet 2. august 2004 #9 Skrevet 2. august 2004 Er vel ingen som liker den? Men jeg er gladere i den nå' date=' blir det når man blir skremt å tror man er garvid[/quote'] Er lenge siden jeg har vært så glad over å få mensen som jeg var i dag!! Dårlig gjort å alltid være presis på minuttet, og så plutselig hoppe over halvannen dag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå