AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Er så lei av mennesker som når de får høre at jeg er singel, reagerer med: -"Jammen du finner deg sikkert noen snart, du er jo så flott og pen" eller lignende kommentarer.. Jeg har vært singel i 10 år nå og trives utmerket. Kan ramse opp masse fordeler med det. Det er ikke slik at jeg styrer unna menn bevisst, men er heller ikke på leting. Har det godt i hverdagen, stabil økonomi, eget hus med fine husdyr og mange venner. Hvorfor er det så mange som tror at du ikke er lykkelig med mindre du har en partner??? Så irriterende at man blir sett på en som en slags stakkarslig person av den grunn. Jeg har en voksen sønn, så det er ikke barnemangel heller. Hva syns dere andre??? Anonymous poster hash: 79cfb...708 3
Nowayback Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Jeg er så enig. Er generelt lei av alt man "må" her i verden i samfunnets øyne.. 1
Nemigirl Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 "Du burde gå på internett!" Den har jeg jammen fått høre noen ganger Og jeg synes ikke jeg har vært singel særlig lenge heller. Lykkelig nyskilt er vel heller definisjonen Det verste er når venner er så desperate på dine vegne at de skal finne noen andre stakkarer å spleise deg sammen med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå