AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Er det flere enn meg som føler seg "sett ned på" hvis man går inn på denne butikke og har på seg et plagg fra en vanlig kjedebutikk? Jeg liker å blande billig med dyrt, derfor hender det selvsagt at jeg har på meg noe billig. Hver gang jeg går inn på Høyer føler jeg at betjeningen ser stygt på meg og det plagget jeg har på meg som ikke nødvendigvis koster skjorta.. Anonymous poster hash: 665df...64a
lillemy02 Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Nei aldri opplevd faktisk. Og jeg har i ren desperasjon på kjole jakt som jeg måtte ha den kvelden, gått in der med joggebukse og t skjorte uten sminke og bustete hår. De var utrolig forståelse fulle og jeg kom ut med en nydelig Michael kors kjole! De hjalp meg å finne den og den ble helt perfekt 2
skyflakes Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jeg syns også betjeningen der kan være litt overlegne i blant. Syns ikke de er så serviceinnstilte dessverre. Edit: Men det er uavhengig av hva jeg har på meg Endret 7. januar 2015 av skyflakes
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Jeg syns det er merkelig at butikkansatte ikke er serviceinnstilte overfor kunder. De jobber i en butikk og skal yte serive. Og hvorfor er de overlegne? De er butikkmedarbeidere. Anonymous poster hash: eebbd...35a 1
Cuntzilla Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jeg tror noen får utslag av mindreverdighetskomplekser i luksus/designerbutikker. De føler seg ikke rike nok eller at de har eksklusiv eller bra nok stil for den type butikk, og føler betjeningen gjennomskuer dem og dømmer dem. Har møtt flere som har sagt at de kjenner seg utilpass med en gang de er i slike butikker. På en bad hair day så blir de ikke med inn på Chanel i Paris engang, der stopper det allerede med den dresskledde vakten som åpner dørene, "han lurer sikkert på hva i helvete jeg skal inn her og gjøre" liksom. Også så flaut det er å komme ut med ingenting da..! Da er man iallefall avslørt, man var akkurat like fattig som alle de ansatte mistenkte. Så tror nok det er mest usikkerhet som snakker når disse personene føler nedlatende øyne på seg fra de ansatte. Egentlig ganske ulogisk mindreverdighetskompleks å ha, de som står og bretter klær på Høyer har en butikkjobb liksom.. ikke at det er noe galt i det, det er bare litt spesielt at folk med bedre betalte eller høyere stillinger skal gå der og føle at de som står i kassen er noen samfunnsklasser over dem og står der med nesa i sky og ser ned på dem. Endret 7. januar 2015 av Cuntzilla 6
Gjest Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Aldri opplevd. Ikke jeg heller. Tvert i mot! Er veldig fornøyd med både utvalget og betjeningen der og kommer til å savne de i løpet av mitt år med shoppestopp .
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Har aldri opplevd. Jeg har vært der i både koseklær og jobbklær og blitt behandlet like bra. En gang dro jeg dit med søster og begge var Ok kledd. Hun følte seg sett ned på, mens jeg merket ingenting. Anonymous poster hash: bc918...866 1
Fashionistaen Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Nei, aldri på Høyer, men ofte på Kamikaze Donna (eiere virker hyggelig, men to av de litt eldre damene virker ALLTID meggete). 1
sweg Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Føler de gransker meg fra topp til tå, og tenker sikkert "ah, enda ei som bare skal se på og gå ut tomhendt". Men så er jeg jo bare 19, så de kan jo ikke forvente så mye av meg uansett
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Jeg pleier som oftest å dra dit rett etter jobb, og enkelte dager ser jeg ikke ut :/ Har aldri opplevd at de ser ned på meg, alltid opplevd at de er hyggelig og hjelpsomme. Jeg eier bare designer vesker så veskene mine er alltid fine selv om jeg ser ut som dass, kanskje derfor de er hyggelige Anonymous poster hash: 2468b...2ae
Safiye Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Føler meg aldri "gransket" av ansatte da de som regel er mer opptatt av å snakke med hverandre, dessverre. Jeg foretrekker Høyer Byporten ettersom servicen er mye bedre der. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #13 Skrevet 7. januar 2015 Nei, aldri på Høyer, men ofte på Kamikaze Donna (eiere virker hyggelig, men to av de litt eldre damene virker ALLTID meggete). Er enig i at noen av damene på kamikaze er mer nedlatende. Har vært der to ganger og aldri mer. Unødvendig å være det, når man faktisk har lyst til å bruke penger. Heldigvis har Høyer samme utvalg, eller at jeg drar til utlandet.Anonymous poster hash: bc918...866
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #14 Skrevet 7. januar 2015 De blir dritsure på Høyer om du utbryter "åherreguuudsådyr" når du sjekker et prisen. Hvem betaler en tuselapp for en t-skjorte? Som sagt så liker de ikke slike utbrudd der Anonymous poster hash: b35b0...e47 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #15 Skrevet 7. januar 2015 De blir dritsure på Høyer om du utbryter "åherreguuudsådyr" når du sjekker et prisen. Hvem betaler en tuselapp for en t-skjorte? Som sagt så liker de ikke slike utbrudd der Anonymous poster hash: b35b0...e47 Går man til Høyer så er man vel i utgangspunktet innstilt på å betale det det koster der. Alle vet jo at det ikke er en kloning av HM. Anonymous poster hash: 52b48...1b7 2
Saunet Skrevet 8. januar 2015 #16 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har ikke lagt merke til om jeg har blitt "gransket" på de gangene jeg har vært innom Høyer Eger. Gidder sjeldent å se på/etter de butikk ansatte med mindre jeg trenger hjelp til noe. I enkelte av avdelingene har jeg opplevd et pakk med selgere som prøver å selge klær jeg verken kler eller trenger så overser disse nå etter en rask analyse i butikken. LOL, høres ut som den b*tchen nå 😝. Er noen som har virket litt meggete og vært opptatt med personlige samtaler på jobb en å faktisk gjøre jobben sin, men dem er det ikke mange av. TS. Du nevner at de ser på hva du går med og identifiserer om det er billig eller dyrt. Med mindre de har analysert, scannet og lagret det i minne alle tilgjengelige kles kolleksjoner som finnes ute på markedet er det mye som skal til at noen kan se hva som er dyrt billig. Finner både mye som er fint, stygt, som ser dyrt og billig på både H&M og Høyer for den saks skyld.
Saunet Skrevet 8. januar 2015 #17 Skrevet 8. januar 2015 De blir dritsure på Høyer om du utbryter "åherreguuudsådyr" når du sjekker et prisen. Hvem betaler en tuselapp for en t-skjorte? Som sagt så liker de ikke slike utbrudd der Anonymous poster hash: b35b0...e47 Må være morsomt å se på ansikts uttrykket deres da antar jeg, vist de virkelig blir så sure på grunn av det.
Gjest hockeyfrue Skrevet 8. januar 2015 #18 Skrevet 8. januar 2015 De blir dritsure på Høyer om du utbryter "åherreguuudsådyr" når du sjekker et prisen. Hvem betaler en tuselapp for en t-skjorte? Som sagt så liker de ikke slike utbrudd der Anonymous poster hash: b35b0...e47 Jeg bruker gjerne både en og to tusenlapper på t-skjorter. Synes det er litt irriterende med slike utbrudd selv jeg, man går ikke på Høyer for å handle billige klær. Jeg har heller aldri følt at de ansatte ser ned på meg eller gir meg bevisst dårlig service fordi jeg har på meg en genser fra H&M. På Kamikaze, derimot... Handler aldri der lenger! Ts: Jeg anbefaler deg å gå på Icon på Frogner. Masse fine klær, og verdens hyggeligste betjening
Bollaa1 Skrevet 8. januar 2015 #19 Skrevet 8. januar 2015 Har opplevd litt som deg ts. De gangene jeg har shoppet etter jobb eller skole, går jeg gjerne i litt daffete klær og har skoleveske. Blir ikke hilst på når jeg entrer butikken, blir heller ikke spurt om jeg trenger hjelp. De dagene jeg skal shoppe, kler jeg meg litt "pent" og har med en dyr veske. Da blir jeg hilst på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå