AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Det er jo mye skriverier her med akking og veing om de man møter på nettdating. Det er visst mange (eller bare) kjipe damer, hjernedøde meldinger, menn som vil ha sex, falske folk, fete som glemmer å nevne det osv. Joda, det er jo noen som med fordel kunne la være å representere kjønnet sitt på datingsider, men jeg må jo si at min erfaring er 90 proset positiv. De fleste passer meg riktignok ikke, men de er ikke usympatiske av den grunn. Ikke hjernedøde heller. Kanskje jeg bare har vært heldig? Men det er jo litt rart da at DU er ok, redelig og skriver intelligente meldinger, mens veldig mange andre ikke er det. Når hver og en har den oppfatningen av seg selv og de andre, så lurer jeg på om du vurderer din egen fremtoning riktig? (Muligens eliten blant nettdatere er samlet her på KG)Anonymous poster hash: 06c54...4e5 1
Gjest HeiHade Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Jeg tenker det samme. Selvinnsikt er undervurdert. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Tror det har med forventninger å gjøre jeg.. At man lager seg et bilde i hodet av personen, også når man møtes så det det annerledes enn hva man tenkte seg. Jeg møtte en fyr som jeg trodde skulle være sånn laid back super kul type, og så var han super straight med fine klær og litt små sjenert. Etter første møte likte jeg han ikke og takket nei til å møtes igjen. Men så lot jeg førsteinntrykket fordøye litt, og så ombestemte jeg meg. Neste gang vi møttes så likte jeg han kjempegodt faktisk. Anonymous poster hash: 196d9...edb 1
Doge Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Jeg er rar og skrev sikkert mye rart da jeg prøvde nettdating, men jeg fant ingen der som var passe rare for meg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå