studentjenta Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Daten min er blitt mer fraværende de siste dagene, og det gjør så vondt! Har endelig klart å åpne meg for noen igjen, og har begynt å fått følelser for han. Akkurat nå frister det å glemme hele fyren….. men vet jeg ikke klarer det. Har pratet i 4 mnd, og datet i ca 1 mnd. Sjekker mobilen febrilsk når jeg får melding om det kan være fra han, men neeei
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Er i samme situasjon selv. Plutselig så tikker det inn masse meldinger en periode, også er det stille en periode også på igjen. Anonymous poster hash: e427f...259
studentjenta Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2015 Er i samme situasjon selv. Plutselig så tikker det inn masse meldinger en periode, også er det stille en periode også på igjen.Anonymous poster hash: e427f...259 Hvordan holder du ut? Blir gaal. Dette er den første stilleperioden da..
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Hvordan holder du ut? Blir gaal. Dette er den første stilleperioden da.. Hans unnskylding er at han er sjenert, men det er ikke god nok grunn. I forrige uke fikk jeg nok og tok enda en prat med han, han sa at han var opptatt med trening og prøver å komme tilbake i godform etter jul. Jeg liker han godt, men de unnskyldingene holder bare ikke. Kan han ikke sende melding, så kan han gjerne sende en snapchat av hva som helst, altså bare gi tegn på at han "lever". Vi har datet i ca 6 mnd nå og det har vært stilleperiode ca 2 ganger i måned. Så er ganske lei av han.Anonymous poster hash: e427f...259
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Ja idag fikk jeg ut av han at det ikke blir noe mer.. :-( Anonymous poster hash: 1bed8...400
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Ja idag fikk jeg ut av han at det ikke blir noe mer.. :-( Anonymous poster hash: 1bed8...400 Må bare si det (gjelder så klart ikke alle menn). Men hans oppførsel er typisk mannfolk! De trekker seg bare tilbake uten å si at det er over, vi kvinner går bare rundt og er fustrert og tror at det fortsatt er noe. Du lærer til neste gang:)Anonymous poster hash: e427f...259 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Må bare si det (gjelder så klart ikke alle menn). Men hans oppførsel er typisk mannfolk! De trekker seg bare tilbake uten å si at det er over, vi kvinner går bare rundt og er fustrert og tror at det fortsatt er noe. Du lærer til neste gang:)Anonymous poster hash: e427f...259 Ja.. det er vel ikke første gang det har skjedd. I dette tilfellet fikk jeg i værtfall vite at det var noe, i stede for total stillhet! Hvis noen kan svare meg på når det dukker opp en mann som faktisk blir med løpet ut, ville det vært fint! :')Anonymous poster hash: 1bed8...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå