AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hei! Jeg er en jente på 13 år. Jeg skal til Sverige i vinterferien, Italia i påskeferien og Frankrike i sommerferien. Jeg lurte på om noen hadde tips til ting jeg kan kjøpe der? Helst sminke, hud/kropps produkter og andre ting. Ikke mat. Håper på svar:)Anonymous poster hash: 002cc...f87
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Tråden din er nok flyttet fra "Julen" til "Reiseliv". Sjekk etter svar der! Anonymous poster hash: 33ed5...324
teit1 Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Det er jo veldig individuelt hva man trenger og vil kjøpe. Det jeg fast kjøper i utlandet er Nars sin tinted moisturizer (bruker ikke foundation, synes denne er dekkende nok som samtidig gir et naturlig resultat). Ellers kan jeg jo bruke laang tid inne på sephora, kjøper alltid med meg ting jeg ikke hadde planer om når jeg først er der. Noe annet jeg kjøper i utlandet er too faced milk chocolate bronzer, men den pakken jeg først kjøpte har jo vart dritlenge, så har ikke hatt behov for å kjøpe en ny en enda. Smint wildberry hamstrer jeg alltid når jeg er i et land som fører det. Det går under mat da.. Og Strepsils kjøper jeg også i utlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå