AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hei, for noen månder siden så farget jeg håret mitt blondt. Men siden håret mitt var mørkt før, måtte jeg ta avfarging og bleke håret mitt. Nå har jeg lyst til å farge håret mørkt igjen ( mørke brunt med rødskjær) noen som vet om det går, eller om det blir vanskelig pga avfargingen og blekingen?Anonymous poster hash: 10e49...7cd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Først må du farge håret rødt for å tilføre de pigmentene du fjernet fra håret når du bleket det. Så kan du farge over med brun. Går du for å forsøke å farge det brunt nå, risikerer du at det blir grønt. Anonymous poster hash: 1844b...c98
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Først må du farge håret rødt for å tilføre de pigmentene du fjernet fra håret når du bleket det. Så kan du farge over med brun. Går du for å forsøke å farge det brunt nå, risikerer du at det blir grønt.Anonymous poster hash: 1844b...c98 Neida, du trenger ikke farge det rødt først. Bare vær sikker på at du finner en brunfarge med røde pigmenter i, så skal det gå bra Anonymous poster hash: 73e97...229 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå