Thorn Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har sett på, kom et stykke ut i sesong 2. Er mer glad i actionserier, så jeg tar komediene i perioder Burde vel se ferdig sesongen før jeg mister tilgang på amerikansk netflix...
Gjest Phoenix Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Jeg har sett på, kom et stykke ut i sesong 2. Er mer glad i actionserier, så jeg tar komediene i perioder Burde vel se ferdig sesongen før jeg mister tilgang på amerikansk netflix... Mister du tilgangen på den amerikanske? Why? Jeg er i sesong 1 ennå, men sitter og heier på Riley & Danny. Håper det blir dem! Endret 6. januar 2015 av Phoenix
Thorn Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Mister du tilgangen på den amerikanske? Why? Bare antar at det snart skjer med meg også etterhvert, gidder ikke betale for Media Hint nå som det har blitt betalingstjeneste. Flere av vennene mine har mistet amerikansk versjon pga det. Har slått av automatisk oppdatering og det har funket så langt, men hvis det forsvinner så tror jeg at jeg skal ta det som et hint om å se mindre tv i stedet for å begynne å styre med Hola eller andre alternativer Heiet også på Danny og Riley i begynnelsen, men etterhvert syntes jeg at Danny fortjener noen som ikke er fullt så interessert i broren hans. Så nå heier jeg på både Danny, Riley og Ben på hver sin kant, så får vi se hvordan det går opp til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå