Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg på sesjon del 2 til Forsvaret. Da jeg skulle på helsesjekken ble jeg sjokkert over legen.... virkelig... jeg måtte opp på vekten og spurte om han kunne la være å fortelle meg tallet. Han roper da ut" 57 kg ja... du er litt overvektig" Jeg er 1.58. Det var en skikkelig dårlig opplevelse.. Hvor tynne skal man være i dagens samfunn? 57 er det nye overvektige..

Jeg bare kjente jeg ble så utrolig sur på han fordi jeg har et anstrengt forhold til mat også kommer han å sier slik på min sesjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i all verden kan han mene at du er overvektig på bakgrunn av en vekt som gir BMI på 22?

AnonymBruker
Skrevet

I dag var jeg på sesjon del 2 til Forsvaret. Da jeg skulle på helsesjekken ble jeg sjokkert over legen.... virkelig... jeg måtte opp på vekten og spurte om han kunne la være å fortelle meg tallet. Han roper da ut" 57 kg ja... du er litt overvektig" Jeg er 1.58. Det var en skikkelig dårlig opplevelse.. Hvor tynne skal man være i dagens samfunn? 57 er det nye overvektige..

Jeg bare kjente jeg ble så utrolig sur på han fordi jeg har et anstrengt forhold til mat også kommer han å sier slik på min sesjon.

Er du kvinne? Velkommen til militæret der menn er mannemenn og følelser er noe man ikke snakker om.

Anonymous poster hash: 37926...e8d

• Liker 1
Skrevet

Hvordan i all verden kan han mene at du er overvektig på bakgrunn av en vekt som gir BMI på 22?

Ja, han må ikke ha vært veldig god. Han skrev på journalen min til Forsvaret " grensen til overvektig". Hvis det er holdningen hans til jenter i Forsvaret om vekt så bør han bli byttet ut.

Skrevet

Er du kvinne? Velkommen til militæret der menn er mannemenn og følelser er noe man ikke snakker om.

Anonymous poster hash: 37926...e8d

Haha! Jepp, du har helt rett i det! Ikke mye av følelser å se der..

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvordan skal det bli med deg under førstegangstjenesten om du er "overvektig" nå? Du vil jo bygge muskler, og vil gå opp i vekt pga dem.... Dustete lege

Anonymous poster hash: 45e77...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...