Ugly truth Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hvilken Office bør jeg bruke? Trenger Word og Excel. Er student men har null peil på hvordan jeg gjør dette. Trenger det i løpet av kvelden. Hjeeelp!!
Ugly truth Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2015 Noen mannfolk som kanskje vet? Er litt stresset nå, har en oppgave til imorgen... Håper på hjelp fra noen <3
Lutetium 71 Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Noen mannfolk som kanskje vet? Er litt stresset nå, har en oppgave til imorgen... Håper på hjelp fra noen <3 Døgne? Excel ser ut til å følge med i alle versjoner av Office 2013 ihvertfall. Om du ikke vil betale for Mikkelsoft fins det gratisversjoner som er ca like gode. F.eks LibraOffice. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Noen mannfolk som kanskje vet? Er litt stresset nå, har en oppgave til imorgen... Håper på hjelp fra noen <3 Tror nok damer også vet! Hilsen mann Anonymous poster hash: aff2d...ef9 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Jeg bruker Libreoffice, og kan anbefale det:) Får du problemer kan du bare google det så får du masse treff. Jeg er dame forøvrig Anonymous poster hash: d5886...901 2
Ugly truth Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2015 (endret) . Endret 12. mai 2015 av Ugly truth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå