Gå til innhold

er det sant at trening gir fastere pupper og større pupper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det er sånn at pupper blir saggete, spesielt når de er litt større. Trening av bryst kan vel hindre at puppene henger? og det gjør også at puppene blir litt større har jeg hørt

noen som vet at dette er sant? hvis det er det, må jeg starte å trene bryst

Anonymous poster hash: bafab...c0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Både ja og nei.

Selve puppene blir ikke større, men har i de fleste tilfeller evnen til å bli fastere.

Du kan derimot trene brystmusklene dine som gutter gjør innenfor kroppsbygging på akkurat brystkasse delen. Da framhever du brystkassa som igjen presser brystene som gir illusjon av større bryster.

Alt i alt vil du få mindre men fastere bryster.

Ikke vær redd for å bruke litt tyngre vekter. Jenter er altfor redd for å trene '' for tungt'' I den tro at selve kroppen blir større. Noe som krever en større mengde trening en gjennomsnittet.

Endret av Bumfy
  • Liker 2
Gjest Fenrir
Skrevet

det er sånn at pupper blir saggete, spesielt når de er litt større. Trening av bryst kan vel hindre at puppene henger? og det gjør også at puppene blir litt større har jeg hørt

noen som vet at dette er sant? hvis det er det, må jeg starte å trene bryst

Anonymous poster hash: bafab...c0e

De blir nok ikke større men kan bli litt fastere muskulatur rundt puppene. Kan heler risikere at de blir mindre.

Skrevet

du kan få mindre pupper av og trene mye bryst som jente, de blir fastere men mindre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er umulig. Brystene består kun av fettvev og kjertelvev, ingen muskelvev. MEN, du kan trene brystmuskelen bak brystene (pectoralis) som KAN gjøre så de ser større ut, men de blir ikke større

Anonymous poster hash: 6a3a2...407
  • Liker 5
Skrevet

Puppene kan jo få et lite løft av skikkelig brystmuskler. Men større? Dersom du har litt ekstra fett og går ned i vekt vil de vel heller bli mindre.

• Liker 1
Skrevet

puppene mine blir mindre av å trene, trener styrkeløft øvelser deriblandt benkpress og såklart andre brystøvelser så strammere blir dem jo. men ikke større desverre.. hadde det vært tilfelle hadde fåtallet tatt implantater i brystene;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får mindre og slappere bryster av å trene, for du trener vekk fettet som gir størrelse og fasthet. Du kan trene muskelen bak brystet, men den vil jo i så fall bare merkes på oversiden av brystvortene.

Anonymous poster hash: 21afb...a13
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får mindre og slappere bryster av å trene, for du trener vekk fettet som gir størrelse og fasthet. Du kan trene muskelen bak brystet, men den vil jo i så fall bare merkes på oversiden av brystvortene.

Anonymous poster hash: 21afb...a13

Noe særlig slappere blir de vel ikke? Føler de blir strammere, men mindre.

Anonymous poster hash: 56faf...7a9

Skrevet

Åh, dette er sånn ting som eksen min gikk å sa hele tiden. Trening gjør mye bra, men kan ikke reparere alle skjønnhets "feil". Såkalte hengepupper skyldes vel mer at huden er slapp pga tunge bryst? Er jo stort sett bare fett inne i et kvinnebryst. Ikke muskler, men bak er det vel en del greier på lur. ;) Det samme er jo greia med magen. Usansett hvor hardt du trener magen vil man ikke få synlig six pac før underhudfettet takker for seg. Alle har vel egentlig six pac i den forstand, er jo slik magemusklene ser ut, er bare at de fleste av oss har dem gjemt under ett fettlag. :P ( de blir jo selvsagt mer synlig dersom man trener dem altså, men har man 7 cm med underhudsfett over muskelen vil de jo ikke synes)

Skrevet

Til tross for trening av brystmuskler blir mine bryst slappere når jeg går ned i vekt. Så jeg må velge mellom pest eller kolera 😉 Chubby med finere pupper eller slank med slappe pupper... Livet er tøft, gitt 😊

Skrevet

Du får ikke slappere pupper av styrke trening. Dette er feil. Period.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...