Braah Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hei! Som overskriften sier, så sliter jeg litt med valg av hårvoks. Jeg har tjukt hår som er mellomlangt. Pdd bruker jeg Define Men(røde boksen), men den tørker ut 1-2 timer etter at jeg tar den på. Dette skjer nesten hver gang. Er Define dårlig siden den selges på matvarebutikk, eller passer den ikke håret mitt? Til nå har jeg sett på disse hårvoksene: http://www.bodycare2...ges/Z003406.jpg http://cdn1.bigcomme...00.1000.jpg?c=2 Tanker om disse to typene?
mijaa Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har ikke veldig tjukt hår, men jeg har brukt den Difi-voksen som du linket til i maange år, og jeg er veldig fornøyd med den! Har brukt den fra ID også, men den synes jeg gjorde håret mitt mer fett enn rufsete.
Braah Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Jeg har ikke veldig tjukt hår, men jeg har brukt den Difi-voksen som du linket til i maange år, og jeg er veldig fornøyd med den! Har brukt den fra ID også, men den synes jeg gjorde håret mitt mer fett enn rufsete. Takktakk. Hvordan er den Difi-boksen da? Er det en krem ala voks? Kan ikke se for meg at den skal være så veldig sterk akkurat - om det er en voks-krem. Endret 6. januar 2015 av Braah
mijaa Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Takktakk. Hvordan er den Difi-boksen da? Er det en krem ala voks? Kan ikke se for meg at den skal være så veldig sterk akkurat - om det er en voks-krem. Vil si det er en myk voks. Den er i alle fall lett å fordele noen lunde jevnt. Vet ikke hva du skal oppnå da? Den har ikke ekstremt hold liksom, men om du bare skal ha litt rufs funker den fint Den smitter ikke av så lett heller, så kan rufse opp igjen håret mange, mange ganger i løpet av dagen uten at den forsvinner!
Braah Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Vil si det er en myk voks. Den er i alle fall lett å fordele noen lunde jevnt. Vet ikke hva du skal oppnå da? Den har ikke ekstremt hold liksom, men om du bare skal ha litt rufs funker den fint Den smitter ikke av så lett heller, så kan rufse opp igjen håret mange, mange ganger i løpet av dagen uten at den forsvinner! Har sånn cirka sånn stil oppe på toppen: http://cdn.modernman.com/wp-content/uploads/2010/06/10Best-Haircuts-Slide01.jpg. Men med voksen Define som jeg bruker nå, så glinser den ikke så mye ei heller bare tørker ut. Glinser Difi-boksen? Og hvor strong vil du si at den er fra 1-5? Endret 6. januar 2015 av Braah
mijaa Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Har sånn cirka sånn stil oppe på toppen: http://cdn.modernman.com/wp-content/uploads/2010/06/10Best-Haircuts-Slide01.jpg. Men med voksen Define som jeg bruker nå, så glinser den ikke så mye ei heller bare tørker ut. Glinser Difi-boksen? Og hvor strong vil du si at den er fra 1-5? Den glinser ikke, men er litt usikker på om det er hold nok i den til å lage sånn sveis, når du nevner det. Den har kanskje 3 i styrke, men Difi har vel noen sterkere?
Braah Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2015 Den glinser ikke, men er litt usikker på om det er hold nok i den til å lage sånn sveis, når du nevner det. Den har kanskje 3 i styrke, men Difi har vel noen sterkere? Okey, men snakker vi ikke om Difi nå, eller snakker vi om ID?
mijaa Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Okey, men snakker vi ikke om Difi nå, eller snakker vi om ID? Joda, snakket om Difi! Tror de har en som er ett hakk sterkere, i alle fall
Braah Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2015 Joda, snakket om Difi! Tror de har en som er ett hakk sterkere, i alle fall Hva med ID da? Har du brukt den?
mijaa Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Hva med ID da? Har du brukt den? Har brukt den, ja. Det kan hende den fungerer godt for deg, jeg så ikke før i stad at du er mann og dermed mener noe annet når du sier halvlangt enn det jeg som jente gjør, haha. Men ja. ID er jo en hardere voks, så kan vel hende det er noe bedre hold i den. Anbefaler egentlig at du snakker med en frisør eller noen andre som har peiling på hår om det her Jeg har jo bare egne erfaringer å snakke ut i fra, og de er jo annerledes fordi jeg har skulderlangt hår og bare rufser det til litt
Memena Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 ID sin er egentlig ganske lik Renati sin, om du har forsøkt det, litt lettere å vaske ut synes jeg personlig. Da jeg hadde kortere hår var jeg veldig fornøyd med ID sin (tror det er en grå som er den sterkeste). En vokskrem vil alltid ha mindre hold enn en voks. Har også brukt Define sin som du beskriver og synes den "detter ned" veldig mye fortere enn ID og Renati sine.
Braah Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2015 ID sin er egentlig ganske lik Renati sin, om du har forsøkt det, litt lettere å vaske ut synes jeg personlig. Da jeg hadde kortere hår var jeg veldig fornøyd med ID sin (tror det er en grå som er den sterkeste). En vokskrem vil alltid ha mindre hold enn en voks. Har også brukt Define sin som du beskriver og synes den "detter ned" veldig mye fortere enn ID og Renati sine. Hjertelig, men jeg er mann. Ser at du er en kvinne på profilen?
Memena Skrevet 7. januar 2015 #13 Skrevet 7. januar 2015 Hjertelig, men jeg er mann. Ser at du er en kvinne på profilen? Hehe, jada jeg er det, men hadde ganske så kort hår en periode, litt lenger oppå og bak, men kort nakke, så ID sin var super til å bruke til den frisyren. Nå som jeg har mye lenger år, så blir voks og kremvoks litt for klissete for meg, om jeg da ikke skal bare bruke det til å rufse det bittelitt. Brukte masse Id da jeg hadde kortere hår, og også Renati og den Define du snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå