AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Ts her, kom borti feil knapp og innlegget ble postet før jeg rakk å skrive noe Finnes kvarg i alle butikker? Det PLASKREGNER her og jeg har kun Meny i nærheten. Rimi og Kiwi ligger et godt stykke unna. Så er det noen som har kjøpt kvarg på Meny?Anonymous poster hash: b27da...7df
Gjest crazycatlady Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Meny har helt sikkert, der får du jo kjøpt det meste.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Jeg tok sjansen, dro på meg regntøyet og støvler og løp over til Menybutikken. Leita og leita, og med litt hjelp fra en ansatt så fant jeg det til slutt Anonymous poster hash: b27da...7df
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Nå husker jeg ikke innholdet i alle de forskjellige, men jeg mener å ha sett at det er minst karboinnhold i kvarg. Jeg spiser LCHF og holder kh på et minimumAnonymous poster hash: b27da...7df
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 På tilbud hos OBS denne uken til 10 kr.Anonymous poster hash: f3a8c...f62
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 På tilbud hos OBS denne uken til 10 kr.Anonymous poster hash: f3a8c...f62 Så flott Da får jeg ta meg en tur dit så fort jeg får muligheten Anonymous poster hash: b27da...7df
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Kvarg er et synonym for ferskost. Produktet som markedsføres som kvarg (kunne like gjerne blitt kalt ferskost, skyr, skjørost eller en del andre synonymer) heter Eldorado Frisk. Sånn til opplysning. Anonymous poster hash: 184ce...7ea
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Kvarg er et synonym for ferskost. Produktet som markedsføres som kvarg (kunne like gjerne blitt kalt ferskost, skyr, skjørost eller en del andre synonymer) heter Eldorado Frisk. Sånn til opplysning.Anonymous poster hash: 184ce...7ea Og likevel så forstod alle hva jeg mente :) Tenk det da! Anonymous poster hash: b27da...7df
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #14 Skrevet 7. januar 2015 Og likevel så forstod alle hva jeg mente :) Tenk det da! Anonymous poster hash: b27da...7df Antagelig mye på grunn av de utrolig irriterende "Kvarg? Kvarg?"-reklamene. Norgesgruppen har i hvert fall klart å kalle det kvarg og ikke late som om det ordet ikke finnes, i motsetning til Tine og Q-meieriene. Anonymous poster hash: 184ce...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå