Donnie Darko Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Jeg har begynt på denne nå.. Den virker helt sykt kul!
*Emma* Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Fortell hvordan den var når du er ferdig!! Jeg har ikke lest den bare DESTROYER som han også har skrevet. Den syns jeg var dødskuul men det kommer litt av at jeg er fra samme sted som han og kjenner igjen alle personer og steder(gatenavn og butikker etc) som er nevnt i boken!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Jeg har begynt på denne nå.. Den virker helt sykt kul! Den er ekkel, provoserende- og bra!
Donnie Darko Skrevet 3. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2004 Ble ferdig med den istad. Må si meg enig med innlegget over. Den er ekkel, provoserende, morsom og sinnsykt bra.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Leste den i fjor. Hehe, sjekka du coveret? Phair
Gjest Embla s Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Jeg har også lest den. Likte den, likte destroyer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå