Reisefeber84 Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Kortversjon: Frisk og rask mann på 30 år tar steget og søker reisepartner sommeren 2015. Ute etter en mental sparringpartner, en morsom skrue, en dreven livsnyter og ikke minst en easygoing og tøff dame. Litt lengre versjon: Noen ganger får man følelsen av å bare måtte «gutse litt på».. Jeg er litt der nå, og vil lodde stemninga her inne for om noen vil være med på en tur. Det kan i og for seg være hva som helst; et par uker lenger vekke typ Karibien, Asia, en uke på chartertur, roadtrip i USA, rundtomkring i Europa, byferie etc etc. Jeg er godt bereist og stiller derfor litt krav til komfort og velvære. Ingen tradisjonell backpackertur eller hostelhopping i Europa, er du snill. Jeg er heller ingen vannymfo, så beach/surfeferier er ikke my cup of tea. Heller ingen skiboms. Jeg har en lang jobbforpliktelse under krevende forhold fra og med august, så denne ferien er ment til å koble litt av og ha det morsomt. Meg: Sosial (men har ikke behov for å holde en samtale gående 24/7 eller dra ut på byen hver kveld), driftig, rask i replikken. Evne til respekt og til å se andres behov. Med andre ord ikke et «rassehøl» - and you have my word. Omsorgsfull og en viss intellektuell kapasitet, samtidig klare ekstroverte trekk. Har null problem med å gå ut og bli kjent med ukjente mennesker. Jobber med internasjonale spørsmål, og har derfor en viss kulturell sensitivitet/forståelse. Mestrer respekt for andre mennesker. Språkkompetent om det er et ord. Mann, 30, fra Oslo. Jobbet flere år i grønn uniform og beslektet + mastergrad i bagasjen, og har en internasjonalt respektert jobb med tilhørende trygg karriere. Du: Uredd, blir ikke et monster når du blir sulten, følger regelen «you pack it, you carry it» Glimt i øyet og oppegående. At du er hyggelig er selvsagt en fin ting Evne til å forsørge seg selv - dette er ingen smøretur. Et glass vin kan jeg imidlertid spandere på deg i ny og ne hvis du oppfører deg Fortrinnsvis fra Oslo slik at vi kan ta en kaffe for å snuse på hverandre. Ferien: Hvis du kan leve med å ta ting litt som det kommer, så er det det ypperligste utgangspunktet. Likevel: en fin kombo av litt bedre middager, noen lokale perler, out for drinks (for oss selv eller om vi finner noen andre å henge med), fortauskafeer med bok, shopping. Alt går, men blir det ensformig kjeder jeg meg fort. Varighet kan diskuteres. Budsjettet mitt kan tilpasses til ditt, men jeg er ikke ute etter en så billig tur som mulig. Juli måned er å foretrekke, men kan diskuteres etterhvert som brikkene faller på plass). Nysgjerrig? Betenkeligheter? Er han bare ute etter en ting? Nysgjerrig? Bra. Send meg en melding med mailadressen din og jeg sender deg mitt fulle navn og bilde®. Du tar evt initiativ til en kaffe. Betenkelig? Bra det og. Kritisk sans setter jeg pris på. Kombiner egenskapen «uredd» med betenkelig, send meg en melding og jeg vil gi deg et skikkelig beslutningsgrunnlag (navn, bilde) etc. Så får du bestemme om en kaffe er på sin plass. Bare ute etter én ting? Nei. Det du har oppe i hodet og måten du maksimerer avstand fra høyre munnvik til venstre er det mest avgjørende her. Jeg er ute etter selskap, ikke å komme ned i buksene dine. Når det er sagt! Jeg er singel, og det må være en ærlig sak. Shit pommes frittes! Nå er jeg spent på respons.
Miss Cage Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Oj, finns det verkligen flera än jag som säger "shit pommes frittes" i 2015? Tufft Det var allt jag ville säga!
LilleLerke Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Lykke til! Håper du får med deg ei flott jente på tur 1
Reisefeber84 Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2015 Takk! Det har jo ikke vært all verdens respons hittil, men så er det heller ikke verdens undergang heller Hilsen ShitPommesFrittes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå