AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Har nettopp kjøpt meg en Braun Silk Epil 5. Med epilator og ladyshaver i ett (to forskjellige hoder som kan byttes ut) Den ser slik ut (med epilator hode) http://compareindia.ibnlive.com/media/gallery/images/2012/nov/5280_301641536451.jpg Kan jeg bruke denne til intimbarbering? Ofte står det bare "bikinilinjen", men betyr det at den kan brukes til å fjerne alt, glattbarbert. Anonymous poster hash: ff9b9...f0d
miramis Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Jeg begynte å blø som en gris når jeg prøvde epilatoren min nedentil. ;-)
Wilma- Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Jeg begynte å blø som en gris når jeg prøvde epilatoren min nedentil. ;-) Gjorde ikke det j*vla vondt?! Tror ikke jeg hadde taklet epilator på bena engang..
miramis Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Gjorde ikke det j*vla vondt?! Tror ikke jeg hadde taklet epilator på bena engang.. Jo, gjentok ikke forsøket flere ganger! Det går helt fint å bruke den på ben, armer og armhuler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå