Gå til innhold

Jeg vil ha en chubby kjæreste!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Bli chubby selv?

Se ut som maratonløper? Bodybuilder? Styrkeløfter?

Anonymous poster hash: 647b2...446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha chubby kjæreste så må du snakke med chubby folk, flørte med chubby folk, sjekke opp chubby folk.

• Liker 16
Skrevet

Hvordan definerer du chubby?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også ha en litt chubby. Ca 10-12 kg ekstra. Jeg er nok litt diskriminerende mot de som er veldig tynne, men det er nå min smak. En mann med litt å ta i takk :)

Anonymous poster hash: d1e56...54b
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt, du sjekker opp de du har lyst å date.

Anonymous poster hash: 8f2fc...6fc

• Liker 3
Gjest Hummels
Skrevet

Bli chubby selv?

Hahaha det trenger du nok helt sikkert ikke ;)

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Bli chubby selv?

Se ut som maratonløper? Bodybuilder? Styrkeløfter?

Det er jo ikke verre enn at du tar kontakt med en chubby dame eller to og ser hvor det bærer? :P De har like så forskjellige preferanser angående utseendet og personlighet de også, som alle andre folk, så er bare å prøve seg frem!

Skrevet

Jeg vil også ha en litt chubby. Ca 10-12 kg ekstra. Jeg er nok litt diskriminerende mot de som er veldig tynne, men det er nå min smak. En mann med litt å ta i takk :)

10-12 kg ekstra er da ikke noe chubby!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Chubby-chaser kalles dette i USA,chubbyenes hjemland :) Du finner sikkert noen.Eplefasongen er jo blitt normalen i dagens Norge.

Anonymous poster hash: 22db7...667
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er chubby og skrev det på nettdating siden. Så alle de som liker tynne jenter ikke tok kontakt.

Anonymous poster hash: 54814...965
AnonymBruker
Skrevet

10-12 kg ekstra er da ikke noe chubby!

Litt chubby skrev jeg ;) Går vi over til chubby +, så snakker vi overvektig med fare for helse og liv. Det er ikke særlig tiltrekkende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke verre enn at du tar kontakt med en chubby dame eller to og ser hvor det bærer? :P De har like så forskjellige preferanser angående utseendet og personlighet de også, som alle andre folk, så er bare å prøve seg frem!

Seff! Alle har forskjellige preferanser. Men jeg leste i en annen tråd at damer ikke ville ha en mann som var mindre enn dem selv.....

Skrevet

Seff! Alle har forskjellige preferanser. Men jeg leste i en annen tråd at damer ikke ville ha en mann som var mindre enn dem selv.....

Det kommer nå helt an på dama! Jeg veier vel 20kg mer enn typen min, og det går nå helt fint. Pleier å tulle med at vi er som de to barne-tv-figurene jeg totalt har glemt navnet på, hvor den ene er høy og tynn og den andre er lav og trill rund :fnise:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Beklagar, men eg er oppteken.

AnonymBruker
Skrevet

Beklagar, men eg er oppteken.

Synd for meg :)

Fint bilde på avataren!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Litt chubby skrev jeg ;) Går vi over til chubby +, så snakker vi overvektig med fare for helse og liv. Det er ikke særlig tiltrekkende.

Skal si deg det er mye mer enn 10 kg over på eksempekbilde ditt! Vi snakker kanskje 20kg..

10kg+ er ikke chubby..

Endret av miyazaki
Skrevet

Det kommer nå helt an på dama! Jeg veier vel 20kg mer enn typen min, og det går nå helt fint. Pleier å tulle med at vi er som de to barne-tv-figurene jeg totalt har glemt navnet på, hvor den ene er høy og tynn og den andre er lav og trill rund :fnise:

Katjakaj og Bentebent?

:fnise:

Skrevet

Katjakaj og Bentebent?

:fnise:

JA! Takk!

Menja, vi minner om de i alle fall :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...