Gå til innhold

Stripper i utdrikningslag..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvorfor det egentlig ble vanlig at menn drar på strippeklubb/har stripper i utdrikningslag? Er det på en måte for å "nyte" damer en siste gang før man gifter seg?

Også lurer jeg på om dette fortsatt er normalt, eller er det en trend som begynner å forsvinne? Og hva synes dere om hele strippe-opplegget?

Anonymous poster hash: a57e8...5d8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som gjør det, føler det er sånn amerikansk film greie..

Men mulig det er vanlig på plasser i nærheten av byer som har slike klubber?

Anonymous poster hash: 855bd...068

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig i USA, ja, ikke bare på film.

Anonymous poster hash: 8437b...42c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er tåpelig og harry.

Anonymous poster hash: cb925...b0c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvor det kommer fra. Men etter å ha vært vitne til at en kommende brudgom ble leid i pikken rundt på gulvet av en stripper, så synes jeg det er ganske så smakløst.

Anonymous poster hash: a3448...635

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om kjæresten min hadde havna på strippeklubb med lapdance i utdrikningslaget sitt, kan han bare se langt etter bryllupet!

Anonymous poster hash: ccb91...5e7
  • Liker 3
Skrevet

Aner ikke hvor det kommer fra. Men etter å ha vært vitne til at en kommende brudgom ble leid i pikken rundt på gulvet av en stripper, så synes jeg det er ganske så smakløst.

Anonymous poster hash: a3448...635

Hadde det vært min mann hadde jeg sagt takk og farvel, og avlyst bryllupet. Må da være måte på! Kvalmt..

Skrevet

Aner ikke hvor det kommer fra, sikkert USA. Det er et par strippeklubber i Oslo, og jeg vet at noen av kompisene mine pleide å dra dit av og til før da de var yngre. Men da var det som en del av en bytur, og alkoholen var langt viktigere enn damene. Jeg ville uansett ikke likt om samboeren min skulle hatt en stripper i stripper i sitt utdrikningslag. Da hadde jeg sagt at jeg skulle hatt det samme, og dermed ville begge deler blitt uaktuelt :P Han vil ikke at jeg skal se Magic Mike engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...