Gå til innhold

Må man bli medlem for å trene på treningssenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk aldri trent på treningssenter før (flau) men nå må jeg begynne å trene og komme i form. Bare lurer på om man kan betale for en dag liksom eller må man kjøpe månedskort? Jeg vil prøve ulike kjeder for å finne ut av hvor jeg trives best og da gidder jeg ikke å kjøpe månedskort før jeg vet jeg vil begynne å trene der,

Jeg vil først prøve meg på et studio som heter Atletica for det ligger nærmest, men på hjemmesiden deres står det at medlemskap koster 400 kr i måneden. Ingenting om dagskort.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 918a3...c6e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange steder har x antall gratis prøvetimer, ville dratt innom eller ringt de forskjellige kjedene og hørt om det :)

Anonymous poster hash: 8319d...3d0
Gjest earlgrey
Skrevet

Som personen over sa, så kan man ta prøvetimer før man bestemmer seg. Flere kjeder tilbyr også formidagsavtale (fram til 14.00 eller noe), til en rimeligere pris :)

Så vet jeg at broren min som studerer i utlandet betalte for kun en måned da han var hjem i sommer men det var ganske dyrt, typ 800 kr eller noe

Skrevet

På et treningssenter (Fresh Fitness), må en betale for to måneder ved oppstart, pluss oppstartsgebyr, pluss armbånd/nøkkel. Videre betaling med avtalegiro (200,- kr pr. mnd.). I dette tilfellet, var det ingen bindingstid, og fast månedspris.

Jeg la merke til at det var egne regler for de mellom 15 og 18 (tror jeg det var). Foreldrene måtte ordne med betaling, og så var det påkrevet at de fikk opplæring av hva jeg kan huske.

AnonymBruker
Skrevet

Ok takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

På et treningssenter (Fresh Fitness), må en betale for to måneder ved oppstart, pluss oppstartsgebyr, pluss armbånd/nøkkel. Videre betaling med avtalegiro (200,- kr pr. mnd.). I dette tilfellet, var det ingen bindingstid, og fast månedspris.

Jeg la merke til at det var egne regler for de mellom 15 og 18 (tror jeg det var). Foreldrene måtte ordne med betaling, og så var det påkrevet at de fikk opplæring av hva jeg kan huske.

Da skal jeg hvert fall ikke trene på Fresh. Synes det hørtes dyrt ut.

Skrevet

De fleste stedene har også sånn du kan betale pr gang evt klippe kort.

200 kr i mnd er billig. Jeg får rabatt der jeg er og betaler 299 i mnd koster opprinnelig 410 og hos naboen ca 550 i mnd

Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

nei, man kan kjøpe timer hos de fleste. Men disse koster flesk, har vært på flere hvor man må punge ut 150kr gangen.

Men som flere har påpekt opererer noen med gratis prøvetimer.

Dersom det ikke lar seg gjøre på denne måten (prøve flere) så ville jeg nok sjekka timeplanene til de ulike senterene og evt. ringt inn og hørt hvor mange møller/maskiner etc. de har (alt etter hva du har tenkt å trene).

Anonymous poster hash: cebf0...f1b
Gjest Cevita
Skrevet

Da skal jeg hvert fall ikke trene på Fresh. Synes det hørtes dyrt ut.

Dyrt med 200kr måneden, 200kr innmelding og ingen bindingstid? Da lurer jeg på hvilke andre tilbud du har funnet, de må være gode! ;-)

Men altså, tror også de fleste treningssentre har dropintimer, tror det koste 100 hos fresh, men da lønner det seg jo å være medlem om man har tenkt å trene noen måneder.

Også er det gratis prøvetime da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...