AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Venter på at kone og barn skal komme hjem, ingen viser seg. De skulle ha vært her for en time siden. Vi bor langs E16 i vest hvor folk kræsjer som fluer. Sendte meldinger, ingen reaksjon. Nå prøvde jeg å ringe og fikk følgende beskjed på mobilen: "Enheten er ikke registrert på nettverket" Men hva f*! Det var ikke tegn til at noe var galt da jeg "sendte" meldingene, jeg har ikke fått hennes beskjeder og merket altså først ved et forsøk å ringe at noe var galt. Ved omstart var alt i orden igjen. Hvordan skjer denne feilen, hvorfor skjer den, og hvorfor får jeg ingen beskjeder når mobilen ligger ubrukt eller jeg prøver å sende en melding? Anonymous poster hash: 04e82...03b 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Kan være simkortet som begynner å bli defekt eller sitter løst mot elektronikken som leser av kretsen. Dette skjedde på en gammel telefon jeg hadde, og jeg måtte legge en brettet papirbit eller to oppå simkortet for at det skulle være nok trykk mot avleseren. Anonymous poster hash: 535c2...2d4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Telefonen er en ganske ny Samsung S4 Active i god stand. Håper ikke det begynner å tulle seg nå, men takk for tipset!Anonymous poster hash: 4baff...acd
Suzette Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Har Samsung S4 og sliter med det samme. Oppdager det alltid tilfeldig, ingen varsler. Ganske ny telefon, skjer stadig oftere.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Åh, ok - er det flere med samme problem så er dette kanskje en reklamasjonsgrunn?Anonymous poster hash: 4baff...acd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Jeg ville først og fremst prøvd med nytt simkort, om du fortsatt har samme problem kan du sende den inn til service og få den sjekket grundig Er det en garantisak så betaler du ingenting for det. Anonymous poster hash: bdafc...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå