Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i "Tatt av vinden" og oppfølgerene (Scarlett 1&2). Jeg har lett i diverste nettbutikker og vært innom utsalg her i byen, men samme restultat. "Hæææ så gamle filmer finnes ikke på lager" og h*n bak disken ser rart på meg....

Jeg synes det er helt fantastiske filmer og ønsker så inderlig å ha dem i hylla mi her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig. Jeg har selv aldri sett "Scarlett" - men jeg har boken. De opprinnelige også.

Men de selger dem på Amazon i hvert fall, på DVD.

Skrevet

tatt av vinden har de vel på de fleste bokhandlere, fikk tak i muin der.Scarlett har jeg kun sett på tv,(Hallmark) tror ikke den er på video.

Skrevet

Platekompaniet har utvidet noen (alle?) sine butikker til også å omfatte dvd'er.

Der har de mange gamle filmer (klassikere) bl.a. Tatt av vinden.

Ellers finner du sikkert det meste på www.play.com

Skrevet

Søkte på nettbutikken til Platekompaniet - de har Tatt av vinden for 99,50. :hoppe:

CDON har den ikke.

Scarlett fant jeg ingen av stedene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte "Tatt av vinden" på www.dvdstrax.com

Er selv på leting etter "Scarlett", si ifra hvis du finner den, så gjør jeg det samme. :)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Vet ikke om du er interessert i brukte filmer, men britiske Amazon.com har to brukte utgaver av Scarlett til salgs(dvd).

Har du prøvd Ebay?

Skrevet

åååy her var det litt av en respons ja :) Jeg er litt skeptisk til utenlandskenettbutikker jeg da. Har hørt mye rart og dessuten skjønner jeg ingen ting mht pris :-?

Men tusen takk alle sammen da blir det snart film i hylla mi her :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...