Gjest Devlin Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hei. Jeg har greid å gjøre det store . Jeg har to barn , og det har vært slutt mellom meg og barnefaren i to år nå og det var han som gjorde det slutt . Man kan si det sånn at det har vært 2 år med bare bråk fra han sin side . Jeg har gått videre og vil ikke på noen måte ha han tilbake . For ca 4 måneder siden så begynte jeg å små flørte med en fyr , og vi har hatt det mye moro sammen . Problemet er at han er kompis og arbeidskolega av min eks . Han valgte å si til eksen min at vi hadde hatt sex , og min eks svarte han med at han brydde seg ikke om det . Men sånn var det altså ikke , når min eks fant ut av det så begynte han og kjenne på savnet etter meg . Han sa til meg at syntes ingen ting om det jeg og kompisen hans hadde gjort og at håpet at det aldri skulle skje igjen . Jeg svarte at det hadde bare skjed en gang og at det aldri kom til å skje igjen . Det var jo en stor sort løgn . Siden at eksen min endelig begynte å bli snill mot meg og begynte å samarbeide om barna våre , ble jeg veldig redd for at han skulle begynne på det gammle viset igjen . Så jeg har prøvd å være så snill som mulig , men jeg har vært veldig klar på at det aldri kom til å bli meg og han igjen. Og det har han vært klar over men aldri gjid slipp på håpet. Jeg og kompisen hans har vært en del sammen og vi har det veldig morsomt sammen , jeg har ikke hatt det så morsomt med noen på den måten på lenge . Det har vært veldig vanskelig og sårt å holde dette skjult for han . Jeg prøvde å kutte ut kompisen hans , men han ville ikke kutte meg ut og syntes det var trist at det var siste gangen jeg skulle være der , og at alt var opp til meg om va jeg ville, men han ville ikke kutte meg ut . Jeg angret veldig fort på at jeg hadde kuttet han . Så jeg tok kontakt med han igjen . Vi har havnet på sammen nash hele jule og jeg har sovet over der , men på 5 juledag så fikk jeg litt kjenne på at dette var ikke riktig ovenfor eksen min ,så jeg avsluttet det igjen og han var enig i det . Men det varte ikke lenge .,på nyttårsaften havnet vi på samme fest igjen , og når jeg skulle dra hjem skrev han en melding til meg " kunne egentlig av tenkt meg til at du ble med meg hjem sånn at jeg kan få deg for men selv " . Jeg ble jo selvfølgelig med , for da hadde jeg tenkt meg veldig om og stilt meg selv spørsmålet , hvorfor skal eksen min stå i veien for at jeg skal ha det bra ? Hvorfor skal jeg sette livet mitt på vent pga han ? Dette er ikke rettferdig . Og jeg bestemte meg for at dette var noe jeg ville fortsette med . Når vi kom hjem til han på nyttårsaften fortelte han meg at han hadde egentlig tenkt å gå hjem å legge seg men siden han hørte at jeg var på den festen så ville han komme dit han og .. Dagen etter når vi våknet så sa han at han trudde det beste var at vi avsluttet dette mens leken var god . Jeg svarte med at jeg var ikke enig . Han sa da at han skulle slette meg fra snap sånn at igjen av oss falt for fristelsen å sende noe til hverandre . Jeg dro hjem og var veldig lei meg . Så skjedde det store , en venninne av meg ringte min eks og fortalte eksen min om alt som hadde skjedd mellom meg og kompisen hans bare for at hun viste at jeg hadde gått å hatt så dårligsamvittighet . Og greit er nå det . Jeg har diskutert veldig med eksen min som føler at vi har gått bak hans rygg , og den forstår jeg og jeg er veldig lei meg for det ... Han har vært til kompisen sin og pratet ut med han og ,.. Jeg har vekslet et par meldinger med han etter dette , men det virker som at han bare tar avstand ifra meg . Eksen min hadde åpnet samtalen mellom de med at hvis det var noe kjærlighet der så skulle ikke han stå i veien for det. Da hadde kompisen sakt at nei det var ikke det og han ville ikke inngå i et forhold me noen som hadde to barn .. Jeg føler heller ikke at vi har vært der at vi har diskutert noe forhold eller følelser , men jeg har hatt det så bra sammen med han og jeg har ja kunne tenkt meg å fortsette med å være der å finne på ting sammen med han for å se hva det Var for noe .. Jeg savner faktisk den lille spenningen som var der i mellom meg og han . Men det virker som at han ikke er interessert i det lengre han er kjent for å være litt feig og ikke tørre å stå for ting . Og jeg skjønner ikke hvorfor han har sakt alt dette til meg som han har sakt viss ikke det skulle ha vært noe .. På en måte så er jeg redd for at jeg har innbilt meg at han kunne være interessert .. Hva mener dere ? Jeg føler meg bare helt tappet for alt av dette , ikke noe kult . Og jeg bare håper at med litt tid så tar han kontakt igjen . Jeg har sakt mitt , at jeg ville ikke at min eks skulle komme i veien for at jeg skulle ha det bra og morsomt ,. Men han svarte meg veldig langt med at han ville bare legge saken død å ville ikke komme imellom eller bli noe mellomledd ... Huff jeg håper bare han tar kontakt igjen .. Jeg føler kanskje litt på den her at det jeg som har dummet meg ut . Jeg føler meg litt lurt på en måte , men samtidig så vet jeg at han ikke er den typen som lurer folk heller . Jeg er så forvirret at jeg aner ikke hvor jeg skal finne energien min igjen for jeg synes det er veldig trist at vi ikke kunne bli bedre kjent .. Hva mener dere jeg skal gjøre ?? Huff jeg er helt rådlaus . Hjeeeelp
Nmtt Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Du har to barn og oppfører deg etter det jeg leser veldig lite voksen. Kom deg videre.. Hørtes ikke helt bra ut spør du meg. 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 For det første så var det skikkelig dårlig gjort av din venninne å blande seg inn i noe hun ikke hadde noe med. Hadde vært mye bedre om du selv sa til exen at du ville prøve med han nye likevel. Jeg tipper at han nye har vært interessert, men når du gikk all in, ble han nok litt skremt og trakk seg vekk. Jeg forstår han veldig godt! Det er en ting å involvere seg med noen som har to barn, men når du i tillegg er kompis og jobber med exen, er det noe helt annet. Det hadde ihvertfall jeg aldri orket. Da blir man fanget i midten av noe drama som få melder seg frivillig til. Syns du skal ta dette som en rebound og en god opplevelse, men kutte kontakten med han nye, og heller finne deg en mann som ikke kjenner exen din. Mindre drama. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå