KalloRilla Skrevet 2. august 2004 #1 Del Skrevet 2. august 2004 Har noen kuler på beina. De ser ut som store kviser som ikke er begynt å bli gule enda. Disse røde kulene/klumpene er vonde å ta på i starten, men etterhvert blir de bare harde. Det virker som om de tørker på toppen, for innemellom kanjeg dra av et lag (flass) uten at det gjør motstand. Da begynner det å blø veldig og stopper sent i forhold til sår andre steder på kroppen. Noen som vet hva dette er, og om det er noe "vidunder middel" som kan fjerne dette? Det er jo ikke pent med og de forblir røde uansett om det er vinter farget hud eller om det er solarium/sommerbrun hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. august 2004 #2 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg aner ikke hva det er, men har du prøvd med skrubbekrem? Skrubb godt og smør med for eksempel aloe vera etterpå. Et annet alterntiv er jo å ta en tur til legen og høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #3 Del Skrevet 7. august 2004 Kan være inngrodd hår... Jeg pirket litt borti mitt med en nål, og fant et inngrodd hår som jeg dro ut... Det røde forsvant da etter noen dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå