mselaine Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 I natt hadde jeg en rar drøm som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Har prøvd å søke opp drømmesymboler etc. men finner ingenting som passer. Selve drømmen er uklar, men det føles ut som jeg drømte samme drøm om og om i gjen. Jeg husker veldig godt at jeg hadde en Rød stor brude krone på hode og denne kommer igjen flere ganger i drømmen. Hva kan dette bety?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Ingen verden ting. Hjernen er rar, deal with it Anonymous poster hash: ee90c...b99 3
mselaine Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2015 hehe, ja det er vel slik, men hadde jo vært morsomt og er som regel en mening med alt
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Det er ingen synske verken her eller noen andre steder. Anonymous poster hash: 3c2cf...656 1
WubWub Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Synske mennesker finnes ikke så du finner nok ingen her. Og det er nok ingen som kan tolke drømmene dine når vitenskapen ikke engang vet hvorfor vi drømmer. Så om vitenskapen ikke enda vet hvorfor vi drømmer, da blir det pent umulig å kunne engang tolke de når vi ikke vet det biologiske formålet med drømmer. Det finnes forøvrig endel vitenskapelige teorier om hva drømmer er : http://science.howstuffworks.com/life/inside-the-mind/human-brain/why-do-we-dream.htm The human brain is a mysterious little ball of gray matter. After all these years, researchers are still baffled by many aspects of how and why it operates like it does. Scientists have been performing sleep and dream studies for decades now, and we still aren't 100 percent sure about the function of sleep, or exactly how and why we dream. http://discovermagazine.com/2007/aug/unsolved-brain-mysteries The universality of sleep, even though it comes at the cost of time and leaves the sleeper relatively defenseless, suggests a deep importance. There is no universally agreed-upon answer, but there are at least three popular (and nonexclusive) guesses. The first is that sleep is restorative, saving and replenishing the body’s energy stores. However, the high neural activity during sleep suggests there is more to the story. A second theory proposes that sleep allows the brain to run simulations of fighting, problem solving, and other key actions before testing them out in the real world. A third theory—the one that enjoys the most evidence—is that sleep plays a critical role in learning and consolidating memories and in forgetting inconsequential details. In other words, sleep allows the brain to store away the important stuff and take out the neural trash.
mselaine Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2015 Det er vel mer mellom himmel og jord enn hva vi kan se, tror jeg da
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Synske mennesker finnes ikke så du finner nok ingen her. Og det er nok ingen som kan tolke drømmene dine når vitenskapen ikke engang vet hvorfor vi drømmer. Så om vitenskapen ikke enda vet hvorfor vi drømmer, da blir det pent umulig å kunne engang tolke de når vi ikke vet det biologiske formålet med drømmer. Det finnes forøvrig endel vitenskapelige teorier om hva drømmer er : http://science.howstuffworks.com/life/inside-the-mind/human-brain/ why-do-we-dream.htm[/urlThe human brain[font=arial, helvetica, clean, sans-serif] is a mysterious little ball of gray matter. After all these years, researchers are still baffled by many aspects of how and why it operates like it does. Scientists have been performing sleep and dream studies for decades now, and we still aren't 100 percent sure about the function of sleep[font=arial, helvetica, clean, sans-serif], or exactly how and why we dream.[/color [url=http://discovermagazine.com/2007/aug/unsolved-brain-mysteries]http://discovermagazine.com/2007/aug/unsolved-brain-mysteries The universality of sleep, even though it comes at the cost of time and leaves the sleeper relatively defenseless, suggests a deep importance. There is no universally agreed-upon answer, but there are at least three popular (and nonexclusive) guesses. The first is that sleep is restorative, saving and replenishing the body’s energy stores. However, the high neural activity during sleep suggests there is more to the story. A second theory proposes that sleep allows the brain to run simulations of fighting, problem solving, and other key actions before testing them out in the real world. A third theory—the one that enjoys the most evidence—is that sleep plays a critical role in learning and consolidating memories and in forgetting inconsequential details. In other words, sleep allows the brain to store away the important stuff and take out the neural trash. Dett er det delte meninger om. Men det er forskjell på å tyde drømmer og å være synsk. Tror ikke Martha L. Er å finner på forumet her, men Gjest ser jeg flere mener har den kompetanse ts etterspør. Snakka ferdig.Anonymous poster hash: 4a49a...da9
WubWub Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Dett er det delte meninger om. Men det er forskjell på å tyde drømmer og å være synsk. Tror ikke Martha L. Er å finner på forumet her, men Gjest ser jeg flere mener har den kompetanse ts etterspør. Snakka ferdig.Anonymous poster hash: 4a49a...da9 Innen vitenskapen er det ikke delte meninger om det nei. Forskere vet enda ikke hvorfor vi drømmer og hva formålet er. Derfor er det fremdeles umulig å tyde drømmer når ikke hjerneforskere som har forsket på hjerner i hele sitt liv vet hvorfor vi drømmer engang. Og nei Gjest har absolutt ikke den kompetansen. Hun er vel ingen hjerneforsker eller neural scientist. Om hu hadde hatt den kompetansen burde hu ha kontakten myndighetene slik at hu kunne bidratt i forsknings arbeid for å komme frem til en av menneskehetens største mysterier. Vis det var slik at vi kan tyde drømmer så åpner det for uendelige muligheter. Men per dags dato vet INGEN hva drømmer betyr. De trenger ikke bety noe som helst engang, det kan hende drømmer bare er tanker for å sortere opplevelser og sanseinntrykk man har blitt utsatt for i løpet av en dag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå