AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt ordentlige tavler? Slike svarte som man skriver med kritt på .. Jeg har sett noen billige på Ebay, men enkelte av disse er visst av dårlig kvalitet og lar deg ikke "viske ut" det du har skrevet Anonymous poster hash: d05d6...16d
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Hmm, har ikke butikker for kontorrekvisitta tavler? 1
Devilheart Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Det er vanskelig å få tak i tradisjonelle "skole"-tavler nå, går mest på vinyl og whiteboards. Men et raskt søk på "kritt tavle" på Google ga meg noen resultater som kan være verdt å sjekke ut. Spørs selvsagt hvilke størrelser du vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Tenkte bare en liten en (ca 70 x 70 cm f.eks) til å henge på kjøkkenet for å skrive ukesmeny eller noe slikt på. Synes de er så koselige! Skal prøve å google kritt tavle, takk Anonymous poster hash: d05d6...16d
Leini Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Vet Libris hadde. Mulig Ikea hadde noe også, men de var muligens mindre. Sjekk på binders og kanskje Jula? Ellers er det sikkert mange som har en liggende de ikke bruker. Anna løsning er jo tavle-maling? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Kremmerhuset har hatt noen. Og bohus kjøpte jeg vår på for ett år siden. Ikea har til barn som skal stå på gulvet, om du er litt handy kan du gjerne gjøre den om?Anonymous poster hash: 3f055...519
Ananas. Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Tavlemaling heller ikke så dyrt, så kan du male en plate i akkurat den størrelsen som passer deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Eller en glassplate du kan bruke tusj på?Anonymous poster hash: 3f055...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå