lillemy02 Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hei jeg er på utkikk etter Christian louboutin sko og vet at de selger det. Men vet noen om disse kommer på salg? Har den butikken salg i det hele tatt? Eller er det som Chanel lv osv som aldri uansett kommer på salg?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Kamikaze startet med salget 02.01, leste at de skulle sette CL sko på tilbud. Men regner med at de forsvant så fort butikken åpnet. Vet at Christian Louboutin butikker i utlandet skal starte salget 07.01. De pleier å ha salg 2 ganger i året, en gang i sommer og en gang rett etter nyttår. Handlet på CL i paris i sommer og da hadde de 40% på en god del sko, og tillegg fikk man tax return så det ble ca 50% avslag på skoene jeg kjøpte. Anonymous poster hash: 78849...6cd
Gjest Solsmil Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 På instagramprofilen deres virker det som om de har salg nå, og de hadde også på black friday. Og de sier at de har noen utvalgte Louboutin-modeller på salg, men at klassiske modeller sjelden kommer på salg
goldenchanel Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Kamikaze har slag, men om du er en av de vanligste størrelsene så blir de fort utsolgt. Salget dere starter på 40% så 50% og til slutt 60 % jeg fikk kjøpt noen til 60 % rabatt sist vinter
mulberrygal Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har kjøpt noen klassiske louboutin på kamikaze på 60% salg. Var brune semsket simple pumps. Så det er mulig hvis du er heldig med størrelsen. Hvilken størrelse har du? Vincci i Bergen startet salget sitt sist lørdag, da hadde de masse louboutin til halv pris. Du kan ringe de å høre, de sender i Norge etter avtale
Fashionistaen Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Var innom der i går. De har CL til 40% rabatt. Skit irriterende at de ikke tar inn mindre størrelser enn 36
goldenchanel Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Jeg var innom i dag og de hadde noen i sort, og noen i knallfarger. Jeg så etter noen beige så ingenting for meg der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå