Ingvild1001 Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Er i den spede, spede starten av noe slags flørtegrier med en fyr jeg kjenner via folk. Vi har chattet litt, men mer i en slags brev-form, enn chat (1 melding med noen dagers mellomrom). Vi har altså blitt litt bedre kjent, men har ikke sett hverandre hele ferien (ca.1 mnd) og veldig lite før det. I dag fikk vi så vidt sagt "Hei og godt nyttår" under korøving, før andre venner og pausen var over. Nå var jeg innpå Tinder og plutselig dukket han opp. Er det stalker-aktig å like? Overkill? Eller er det bare sjarmerende og litt morsomt? Vet jo selvsagt ikke om han vil like meg, men det er jo også noe å finne ut.. Er redd jeg ødelegger alt, og at han vil tenke "wow, shit that escalated quickly" liksom. Eller ja. Men samtidig er det kanskje en mulighet til å dra ting videre, selv om det bli "haha, det var jo litt morsomt". Tips? Noen som har vært i en lignende situasjon?
Jus sanguinis Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Er redd jeg ødelegger alt,Som alle kvinner er!
AngryMouse Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Hvis jeg har forstått tinder riktig så må begge trykke "liker" på hverandre for at det skal komme opp som match. Altså, hvis han ikke har trykket liker på deg, så vil han ikke se at du har trykker liker på han. Men, dersom begge har trykker liker på hverandre, så er dere jo i samme båt begge to Lykke til! 2
kaleidoskop Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Lik i vei, er som hun over sier, begge må like for at det skal komme match. Så da vet du jo hva han eventuelt har gjort 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå