Gå til innhold

Pynt til lysfat-pynt fra Ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er mange flinke hobbydekoratører der ute! :)
Noen tips om hva jeg kan søke på for å finne fine ting å pynte lysfatet mitt med?

Farge er ikke så viktig. Jeg er ganske fantasiløs og selvom alle de forskjellige "ståltråd"-kulene fra Nille er veldig fine, har jeg gått lei av dem siden jeg har alle fargene. Drittlei de ballene nå. Noen fine billige telysholdere? Artige kubbelys? Trenger virkelig noe nytt å bytte ut med de ballene nå!

Anyone? Mottar gjerne tips i alle kategorier,stiler og farger.

Gjest Seajewel
Skrevet

Tror jeg ville valgt ting fra naturen til pynt.

Skrevet

Brukte noen kongler i jula. Hva annet fra naturen kan du anbefalle? Ikke steiner....

Skrevet (endret)

Brukte noen kongler i jula. Hva annet fra naturen kan du anbefalle? Ikke steiner....

Mamma skar tynne skiver av lime/sitron og puttet de på 50 grader i ovnen over noen timer. Da ble de tørket, og ble til fin pynt på pyntefatet sammen med greiner fra gran og kongler og andre ting (dette var i julen, men du kan selvsagt bruke lime ellers i året også :)). Kongler, blader som du kan presse/tørke, små kvister fra fjæra, skjell, fine sneglehus som du kan lime på flate steiner o.l., tørkede blomster og roseknopper, tørkede bær. Omtrent alt fra naturen kan brukes :)

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Skrevet

Mamma skar tynne skiver av lime/sitron og puttet de på 50 grader i ovnen over noen timer. Da ble de tørket, og ble til fin pynt på pyntefatet sammen med greiner fra gran og kongler og andre ting (dette var i julen, men du kan selvsagt bruke lime ellers i året også :)). Kongler, blader som du kan presse/tørke, små kvister fra fjæra, skjell, fine sneglehus som du kan lime på flate steiner o.l., tørkede blomster og roseknopper, tørkede bær. Omtrent alt fra naturen kan brukes :)

Så artig! Det må jeg prøve :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har Ebaylinker som TS spurte om? Jeg kunne også tenkt meg linker nemlig!

Anonymous poster hash: 0f87f...b8c
  • 1 måned senere...
Skrevet

Dytter denne jeg :)

Anonymous poster hash: 0d27f...b46
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 0f87f...b8c

Skrevet

Det er faktisk ikke noe pent å få kjøpt på ebay. Det som er pent drukner i alt det stygge. Har gitt opp ebay.

Anonymous poster hash: 05316...913
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...