AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har en fin gullkjolen jeg vurderer å bruke i et bryllup. Den er ikke utringet (går rett over oppe med halsen). Den går litt ned i ryggen, men stopper et stykke før bhen. Men så er det lengden. Den når kanskje 10-13 cm over kneet, er den for kort? Blir det for mye å gå med en gullkjole i et bryllup? Anonymous poster hash: f9286...cec
masekopp Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Jeg hadde ikke reagert på det, men kan godt være noen andre hadde (?)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Jeg hadde ikke reagert på det, men kan godt være noen andre hadde (?) Bruden mente den var fin, men så var det en annen som sa at en slik ettersittebde, kort kjole er for vulgært. Så ble veldig i stuss!Anonymous poster hash: f9286...cec
masekopp Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Bruden mente den var fin, men så var det en annen som sa at en slik ettersittebde, kort kjole er for vulgært. Så ble veldig i stuss!Anonymous poster hash: f9286...cec Hvis bruden syns den er fin, hva er problemet? Jeg hadde ikke brydd meg så lenge jeg ikke støtte den (de) dagen faktisk handler om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå