Gjest Gjest Skrevet 1. august 2004 #1 Skrevet 1. august 2004 Noen som vet hvor man får tak i TIGI hårprodukter i nærheten av Oslo/omegn? Vestover?
jordbær Skrevet 1. august 2004 #2 Skrevet 1. august 2004 Japp! Leslie selger. De har frisørsalonger ved bla. østbanehallen (ved inngangen) og på byporten(i 2et.) Har også sett på en hudpleie/frisør-salong på oslo city. (men jeg anbefaler å kjøpe via www.lookfantastic.com mtp pris.. de tar ofte over det dobbelte på frisørsalonger i norge)
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Hehe, må ha den i DAG jeg, så må nok kjøpe dyrt... Er ikke mitt kredittkort
jordbær Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Hehe' date=' må ha den i DAG jeg, så må nok kjøpe dyrt... Er ikke mitt kredittkort [/quote'] Hehe. Jeg vil også ha kredittkort som ikke er mitt, til å shoppe Tigi med
Tusseline Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Det er mye billigere å handle Tigi-produkter (og ellers alle andre hårpleieprodukter) på Lookfantastic
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Er nå godt i gang med bruken av TIGI-en min, kjøpte den hos toni & Guy i Hegdehaugsveien. Var ikke så overvettes dyrt synes jeg? Hadde trodd den kostet mye mer (husker selvfølgelig ikke akkurat hva den kostet da, men dog)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå