AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Altså; å tweete "Good morning" eller "Hi ya'all" og så bli furten over at ingen svarer er tåpelig spør du meg. Jeg svarer aldri på den typen tweets. Når jeg svarer på tweets er det tweets om ting som engasjerer meg. Jeg følger en person som er ille på dette og når ingen svarer tweeter hun ting som "Guess nobody wants to talk to me :(" Hun er har også tweetet om at ingen liker Instagram bildene hennes. Vel; hun har null talent som fotograf. Bildene hennes er stort sett blurry og lite spennende. Matbilder av kjip hverdagsmat på stygge tallerkener er ikke noe jeg liker i alle fall. Har mest lyst til å slutte å følge henne på både Twitter og Instagram, men synes det er vanskelig siden vi har så mange felles venner. Hva synes dere er irriterende oppførsel på Twitter? Anonymous poster hash: 1a22b...216
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Jeg følger bare folk jeg er interessert i å følge, så jeg har ikke det problemet på Twitter. Du kan jo "mute" henne? Det gjør jeg på Facebook. Har noen venner som er innmari negative. Kan ikke akkurat av-venne dem, så da blir det til at jeg heller skjuler det de skriver. Jeg synes det generelt er irriterende med folk som poster ting som de burde vite at ingen har interesse av å lese. Ellers irriterer jeg meg grønn over en del frilansere jeg kjenner som stadig vekk skal fiske etter likes og bare poster reklame for businessen eller sitater som sier null om det de driver med - bare for å poste noe. Anonymous poster hash: 90270...1dd
Spaghetti Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Har det at du følger henne på twitter og instagram virkelig noe som helst å si for deg eller deres felles venner? Hvem bryr seg, egentlig?
Gjest extra Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Altså; å tweete "Good morning" eller "Hi ya'all" og så bli furten over at ingen svarer er tåpelig spør du meg. Jeg svarer aldri på den typen tweets. Når jeg svarer på tweets er det tweets om ting som engasjerer meg. Jeg følger en person som er ille på dette og når ingen svarer tweeter hun ting som "Guess nobody wants to talk to me :(" Hun er har også tweetet om at ingen liker Instagram bildene hennes. Vel; hun har null talent som fotograf. Bildene hennes er stort sett blurry og lite spennende. Matbilder av kjip hverdagsmat på stygge tallerkener er ikke noe jeg liker i alle fall. Har mest lyst til å slutte å følge henne på både Twitter og Instagram, men synes det er vanskelig siden vi har så mange felles venner. Hva synes dere er irriterende oppførsel på Twitter? Anonymous poster hash: 1a22b...216 Høres slitsomt ut.
Gjest Ennasus Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Liker ikke jenter på twitter som syter over at de er stygge, må trene osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå