AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har trent hele livet, og spilt både fotball og håndball aktivt i mange år, og har dermer utviklet såkalte "fotball/håndball-lår".. Altså lår som er litt i overkant muskuløse, etter min mening. Sånn som dette: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1489185_801630633242472_396364206666367813_n.jpg?oh=f15d2ddcd50509d477cd14a5ec2619bb&oe=5541324E&__gda__=1430497996_8a4016972fc4a16d3491872bdabcaa0a Hvordan får man minsket musklene uten å miste rumpa? Løper en del, både intervaller og lange økter, men føler ikke at det hjelper.. Anonymous poster hash: d7e79...0de
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Vær glad for at du har disse musklene. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Vær glad for at du har disse musklene. Selvsagt er jeg glad for at jeg eier muskler, men det er vanskelig å finne fine bukser blant annet.. Dessuten ser det litt rart ut når jeg får meg en bukse som sitter etter, da lårene blir enda mer tydelig. Anonymous poster hash: d7e79...0de
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Det ser ikke rart ut, det ser trent ut. 1
Timza Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det der er kun sexy. Slutt med det tullet om å finne problemer der det ikke finnes en. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Det ser ikke rart ut, det ser trent ut. Vel, det er din mening.. Det der er kun sexy. Slutt med det tullet om å finne problemer der det ikke finnes en. Ikke så veldig sexy på meg når lårene blir for store.. Anonymous poster hash: d7e79...0de
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Du kan ikke bare miste lårene, du mister også rumpen. Måten å gjøre det på er i tilfelle å ikke trene beina og spise mindre. Anonymous poster hash: 08d56...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Du kan ikke bare miste lårene, du mister også rumpen. Måten å gjøre det på er i tilfelle å ikke trene beina og spise mindre. Anonymous poster hash: 08d56...3d0 Finnes det noen rumpeøvelser som IKKE gjør lårene større? Kan jo ikke ende opp med pannekakerumpe heller.. Anonymous poster hash: d7e79...0de
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Synes ikke store lår i seg selv er u-pent, men som ei som har det så lurer jeg også på dette. Finner ikke bukser som passer og jeg får sår på innsiden av låra om jeg går i skjørt uten strømpebukse:( Jeg har drevet med sykling og ski, men nå er sykkelen død, skiene fravokst og jeg er for blakk til å kjøpe nytt så har ikke trent med det på årevis, men låra er like store:\ Ikke kan jeg gå ned mer i vekt heller, da blir jeg undervektig. Anonymous poster hash: c018a...3a8
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Vel, det er din mening.. Ikke så veldig sexy på meg når lårene blir for store.. Anonymous poster hash: d7e79...0de Tydeligvis ikke bare min Behold lårene dine, det er sexy med trente lår! 1
teit1 Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Finnes det noen rumpeøvelser som IKKE gjør lårene større? Kan jo ikke ende opp med pannekakerumpe heller.. Anonymous poster hash: d7e79...0de hip thrust
Timza Skrevet 6. januar 2015 #12 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Vel, det er din mening.. Ikke så veldig sexy på meg når lårene blir for store.. Anonymous poster hash: d7e79...0de Heldigvis for deg, så er det viktigere at typen din syns du er sexy med dine lår enn deg selv. Og jeg kan love deg at du har det mer i hodet enn at det er et reelt problem. Et trent lår med rumpe "attåt" er sexy. Få deg litt selvtillit så vil du automatisk selv syntes de lårene du har nå er sexy. Ta et bilde av rumpe og lår, og legg ut på en av disse "kårings" sidene, så skal jeg banne på at du vil få en god "score". Kanskje det kan jekke deg opp litt. Endret 6. januar 2015 av Timza 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 Finnes det noen rumpeøvelser som IKKE gjør lårene større? Kan jo ikke ende opp med pannekakerumpe heller.. Det tror jeg ikke. Ikke som jeg vet om. Kanskje pull-throughs ikke involverer beina så mye. Uansett: Du må spise lite nok til at du mister musklene. Ergo: Da må du miste rumpen også. Du kan trene alt du vil, men du får ikke stor rumpe hvis du mister nok muskler til at lårene krymper for å si det sånn. hip thrust Du er jævlig god hvis du klarer å gjøre hip thrust uten å bruke beina! Anonymous poster hash: 08d56...3d0
teit1 Skrevet 6. januar 2015 #14 Skrevet 6. januar 2015 Det tror jeg ikke. Ikke som jeg vet om. Kanskje pull-throughs ikke involverer beina så mye. Uansett: Du må spise lite nok til at du mister musklene. Ergo: Da må du miste rumpen også. Du kan trene alt du vil, men du får ikke stor rumpe hvis du mister nok muskler til at lårene krymper for å si det sånn. Du er jævlig god hvis du klarer å gjøre hip thrust uten å bruke beina! Anonymous poster hash: 08d56...3d0 Bena må man uansett bruke, men man får ikke like store lårmuskler av det som f. eks knebøy eller utfall.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #15 Skrevet 6. januar 2015 Bena må man uansett bruke, men man får ikke like store lårmuskler av det som f. eks knebøy eller utfall. Men TS skrev forsåvidt at hun hadde trent håndball, fotball og at hun løper. Hun har ikke sagt at hun driver med knebøy? Uansett, jeg trente leeeeenge før jeg begynte med knebøy og utfall, og svære lårmuskler var det første jeg fikk likevel. Anonymous poster hash: 08d56...3d0
Nana Skrevet 6. januar 2015 #16 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har også sånne bein :-( Det eneste som hjelper for å få de mindre er å kutte ut all annen trening til fordel for å jogge ofte og spise færre kalorier enn vanlig. Med en gang jeg går over til "vanlig" trening (for meg er det spinning, step og ellipsemaskin) så kommer lårene tilbake. Får merkelig nok ikke større lår av knebøy eller utfall.. Tror egentlig sånne ting er genetisk
Gjest Runforit Skrevet 6. januar 2015 #17 Skrevet 6. januar 2015 Om du vil ha mindre muskler i lårene så er jogging effektivt. Om du ser på maratonløpere så ha de veldig smal bygning og "lange" muskler. Jeg har selv anlegg for å gå ganske muskuløse lår, men ved jogging så ble omkretsen på lårene mine betydelig redusert. 1
Gjest earlgrey Skrevet 6. januar 2015 #18 Skrevet 6. januar 2015 Ts, jeg vet hvordan du har det! Det kan være vanskelig for de som ikke får musuløse lår og skjønne dette, høres jo ut som et luksusproblem jeg får store muskler i lårene hvis jeg trener styrke. Har ikke trent styrke på lenge nå, bare jogget, og som personen over sier så får man "lengre" muskler og ikke så "klumpete" av jogging men du risikerer og miste muskler i resten av kroppen hvis du dropper styrketrening og ikke får i deg rett mat da, så du må være obs Personlig stresser jeg ikke noe med styrketrening, jeg vil heller være nærmest "tynnfeit" enn å få de store lårmusklene mine haha (noen kler det men det gjør absolutt ikke jeg da jeg har smal midje)
Lizliz Skrevet 6. januar 2015 #19 Skrevet 6. januar 2015 Vær fornøyd med beina dine, du kommer til å takke deg selv når du blir eldre og fortsatt kan bevege deg siden du har muskler I behold. Tynne jente bein uten en muskel er seriøst noe av det værste jeg ser, en ting er om man ikke får de til å bli større, men å fjerne muskler i lårene med vilje? Nei takk. Muskuløse lår er kjempe fint spør du meg 2
RedDaisy Skrevet 6. januar 2015 #20 Skrevet 6. januar 2015 Jeg hadde gjort alt for de lårene der.Hadde selv sånne lår før jeg måtte operere kneet og uflaksen var ute. 3 uker på sykehus med infeksjon = null muskler igjen. Prøver iherdig nå å trene dem opp, men går kjempetregt. Vær glad for at du har dem, sier nå jeg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå