Gå til innhold

Er det mulig at gammelt stedsnavn henger tilbake på mobilen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag skrev jeg med typen min på facebook. Plutselig kom det opp: sendt fra , og et annet land. Han har nettopp vært der meldingen var sendt fra. Men er kommet hjem igjen for noen dager siden. Jeg begynte å frykte at fyren var dratt herfra. Og spurte. Han sa nei. Fortalte at han var her i byen. Jeg har flere grunner til å være redd for at han har reist til det landet. Det er hjemlandet hans. Men hvis han ville tilbake dit så synes jeg at han kunne vært ærlig. Noen som vet om facebook kan ta feil av hvor en befinner seg på fbmeldinger?

Anonymous poster hash: bbb90...a48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stedsnavn vises ganske nøyaktig, så han har nok tabba seg ut der ja..

funksjonen kan bomme på 10-50 meter, men ikke på feil land, det er umulig.

Anonymous poster hash: 3aa07...a6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stedsfunksjonen på facebook er veldig nøyaktig. Dessverre for deg...

Anonymous poster hash: 69b67...8c6
AnonymBruker
Skrevet

Da har han dratt tilbake til hjemstedet sitt. Men da er han ikke ærlig...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke tro det men hbis det er tilfelle så er han ikke ærlig med meg

AnonymBruker
Skrevet

Er nok ikke sant det andre over her skriver. Hadde en kompis som jeg chattet med på facebook, hvor det plutselig poppet opp at han var i Hong Kong, og det neste øyeblikket var han i Polen osv osv.... og han var i Norge!!

Anonymous poster hash: f0b23...8d7
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer selvsagt helt an på ip-adressen han bruker...

Anonymous poster hash: 05850...c7e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en kompis, og stod at han var i Malaysia på fb, men han var nok i Norge. Så ikke til å stole på.

Anonymous poster hash: 61005...478

• Liker 2
Skrevet

Tull. Facebook bommer titt og ofte på lokasjon, ikke bare litt heller. Både by og land kan være feil.

Skrevet

Det er slik han over skriver. Eller det kan være altså. Hadd et vennepar som reiste til Nederland. Plutselig var de på galapagos og neste øyeblikk tilbake i nederland.. Ville stolt på han dersom du ikke har grunn til noe annet..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en kompis, og stod at han var i Malaysia på fb, men han var nok i Norge. Så ikke til å stole på.

Anonymous poster hash: 61005...478

ja jeg nekter å tro at han lyver om det. For hvorfor skulle han lyve om det? Hvis han ville dra hjem igjen så kan han jo bare gjøre det og si at han velger det. Han har nettopp vært på hjemstedet så det kan jo henge igjen av ipen.

AnonymBruker
Skrevet

Facebook sin stedssans kan henge igjen ja. Feks. hvis jeg drar fra hjemstedet mitt og til dit jeg bor, kan det et par dager etter henge igjen på facebook at jeg fortsatt er der jeg dro fra.

Anonymous poster hash: b6a12...44b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja jeg nekter å tro at han lyver om det. For hvorfor skulle han lyve om det? Hvis han ville dra hjem igjen så kan han jo bare gjøre det og si at han velger det. Han har nettopp vært på hjemstedet så det kan jo henge igjen av ipen.

Kan du ikke bare treffe kjæresten din irl så får du sjekka om han er her? eller bor dere i ulike byer i Norge?

Anonymous poster hash: 9974f...ed5

AnonymBruker
Skrevet

Facebook sin stedssans kan henge igjen ja. Feks. hvis jeg drar fra hjemstedet mitt og til dit jeg bor, kan det et par dager etter henge igjen på facebook at jeg fortsatt er der jeg dro fra.

Anonymous poster hash: b6a12...44b

vi har planer om å treffes ut i uken men jeg er redd for at han avlyser det og holder meg for narr. Men jeg får håpe på at han ikke driver med sånnt tull for jeg skjønner egentlig ikke hensikten med det. Ja kan godt være mulig at telefonen henger etter.

Skrevet

Hos meg henger stedsfunksjonen igjen til der jeg sist var når posisjon/gps var påslått. Har hørt om flere andre som "henger igjen" både i feile bydeler og i feil by/land, så jeg ville ikke bekymret meg i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags kjæreste er det du har, som er villig til å lyve om hvilket land han befinner seg i? Hva har han å vinne på å si at han er i samme by som deg hvis han er i et annet land? Pussig.

Anonymous poster hash: 8736f...d7b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags kjæreste er det du har, som er villig til å lyve om hvilket land han befinner seg i? Hva har han å vinne på å si at han er i samme by som deg hvis han er i et annet land? Pussig.

Anonymous poster hash: 8736f...d7b

Sier det samme...hva skal han oppnå med å lyve?

AnonymBruker
Skrevet

Sier det samme...hva skal han oppnå med å lyve?

Jeg tenker at han kanskje lyver for å holde på meg. Han er blitt arbeidsledig. Dermed så kan han ha funnet ut at han vil dra hjem. Jeg bør gjerne sette et spørsmål om det og si at hvis han har dratt hjem og vil være der så må han bare fortelle meg det slik at livet mitt kan gå videre.

Skrevet

Jeg opplevde det tidligere denne uka. På en status jeg la ut stod det at jeg var et par mil unna der jeg egentlig var, enda jeg aldri har vært på det stedet engang.

Skrevet

Faceook bommer OFTE på destinasjon! Folk jeg snakker med over messenger på telefon får opp min lokalasjon som en annen plass enn der jeg er, konstant! Det er forsåvidt i nærheten, men godt over 1 mil unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...