AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Reiser seg opp og later som ingenting? Er så flau at jeg tror jeg DØR!!! Rødmer som bare det bare jeg tenker på det. Greide å sende en melding i påvirket tilstand til en jeg liker utrolig godt, om at jeg er glad i han. Problemet er at vi ikke er der i det hele tatt og jeg må omgås han profesjonelt! Har sendt en unnskyldningsmld hvor han takket for unnskyldningen. Har hittil klart å unngå han, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for det er ikke til å unngå at jeg møter han igjen. I tillegg er jeg redd han har sagt det til noen andre på jobben. Ååååå hjelp meg!Anonymous poster hash: 27067...f55
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Ørene mine er også ganske røde nå. Anonymous poster hash: 27067...f55 1
Gjest HeiHade Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Alle har dummet seg ut. Det blåser over av seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 antageligvis er det liten skade skjedd :-) Det kunne vært værre! Anonymous poster hash: b39ab...263 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Har gjort det samme flere ganger til en gutt jeg har følelser for.. masse kjærlighetserklæringer. Han vet aldi når han får en slik melding av meg, men plutselig så dukker de opp.. trutt og jevnli. Han synes det bare er søtt. Hadde vært verre om han ikke svarte. Hva svarte kollegaen din da? Anonymous poster hash: 5ffca...0c7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Hvis du virkelig ikke ønsker å stå for det kunne du jo tatt en hvit løgn om at mld var sendt til feil person? Sånne ting skjer jo til tider (liknende navn eller tlf.nr.). Anonymous poster hash: ae238...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Hvis du virkelig ikke ønsker å stå for det kunne du jo tatt en hvit løgn om at mld var sendt til feil person? Sånne ting skjer jo til tider (liknende navn eller tlf.nr.). Anonymous poster hash: ae238...5b1 Godt råd! Har du en tidsmaskin, kanskje? Anonymous poster hash: b976e...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 antageligvis er det liten skade skjedd :-) Det kunne vært værre!Anonymous poster hash: b39ab...263 RIktig, ingen skjede skadd, ingen skade skjedd! Anonymous poster hash: b976e...ac5 1
Zouk Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Hei TS Du sendte en melding og beklaget (som han svarte på) - case closed objektivt sett. Jeg synes det var kjempelurt å sende melding istedenfor å ta det ansikt til ansikt neste gang du så ham, eller bare late som du aldri hadde sendt den. Jeg skjønner du ikke har det bra nå, men det er vel mye fordi du føler deg sårbar fordi han kjenner følelsene dine. Hvis han er en bra mann og voksen i hodet har han empati med deg nå. Og hvis du (når du ser ham) holder deg til å prate kun jobb vil det gi et positivt bilde av deg. Et veldig ukjent ordtak sier "når du har tråkket i salatbollen gjelder det å stå helt stille". Fra nå av står du helt stille, så går dette kjempebra
Ingvild1001 Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Tror det er best å bare la det fade ut som flere her også sier. Så går dette i glemmeboken, og man kan "starte på nytt" eller bare gå videre alt ettersom
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #12 Skrevet 6. januar 2015 Godt råd! Har du en tidsmaskin, kanskje? Anonymous poster hash: b976e...ac5 RIktig, ingen skjede skadd, ingen skade skjedd! Anonymous poster hash: b976e...ac5 Hva er det med deg? Hvorfor latterliggjøre andres seriøse svar til TS? Hun spør da faktisk om hjelp i HI og da må det vel være lov å gi råd uten at du fjaser det vekk? Jeg foreslå å ta en hvit løgn og si mld var ment til en annen. Jeg trodde da TS kun hadde sendt en mld til vedkommende og skrevet unnskyld. Evt. dersom det MOT FORMODNINGskulle skje igjen (eller med noen av oss andre her inne) så kan jo det være en idé å skrive nettopp for å unnskylde mld. Det må selvfølgelig være dersom man virkelig ikke ønsker å stå inne for at mld i utgangspunktet ble sendt... Skjønner ikke hvorfor du begynner å fable om tidsmaskiner pga dette Anonymous poster hash: ae238...5b1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 Shit happens:) Du sa unnskyld, han godtok den. Om han sier det til folk på jobben sider det mer om han enn om deg. Bare oppfør deg profesjonelt så går det fint:) Anonymous poster hash: 5cb16...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå