Stacy__ Skrevet 1. desember #45301 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Nei!! Skal du feire jul med storfamilie i år?? Ja! Eller mine foreldre, søster, pluss mann og kids. Det er så «stor» familien min er.
Magwen Skrevet 1. desember #45303 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Nei!! Skal du feire jul med storfamilie i år?? Nei. Har du fri fra jobb i julen
Magwen Skrevet 1. desember #45305 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Ja!! Skal du jobbe i romjulen?? Ja. Jobber du røde dager. Tenkte jul, påske, 1,17 mai osv
Stacy__ Skrevet 1. desember #45307 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Nei!! Har du spist kveldsmat nå?? Nei! Spiser nesten aldri mat etter middag.
Anki-2.0 Skrevet 2. desember #45313 Skrevet 2. desember Nei. Har du noen gang spist noe annet enn tradisjonell julemat på julaften? (som f.eks. pølse i brød, grandis )
Stacy__ Skrevet 2. desember #45314 Skrevet 2. desember (endret) Anki-2.0 skrev (1 time siden): Nei. Har du noen gang spist noe annet enn tradisjonell julemat på julaften? (som f.eks. pølse i brød, grandis ) Ja! Jeg spiste indisk en gang vi var bortreist på julaften. Da var vi på ferie i Asia. Endret 2. desember av Stacy__
Stacy__ Skrevet 2. desember #45317 Skrevet 2. desember Kryneren skrev (6 minutter siden): Ja Går du tur mellom måltidene i jula? Nei
xQueenKx Skrevet 2. desember #45320 Skrevet 2. desember Ja. Med bjelle og julelys Har du drukket kaffe enda idag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå