Nadya Skrevet mandag kl 20:17 #43021 Del Skrevet mandag kl 20:17 Nei Er det ikke alltid overskyet og regn i Bergen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 20:21 #43022 Del Skrevet mandag kl 20:21 (endret) Nadya skrev (38 minutter siden): Nei Er det ikke alltid overskyet og regn i Bergen? Nei ( Det kan jeg bekrefte at ikke stemmer. Jeg var på Iron Maiden konsert i Bergen på Koengen for noen år siden, og de to døgnene vi var der var det knallsol og helt blå himmel. Så nei, det er ikke alltid regn i Bergen. Fin by da 😍 ). Er du glad i ost? Endret mandag kl 20:22 av MegJa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 20:32 #43023 Del Skrevet mandag kl 20:32 MegJa skrev (8 minutter siden): Nei ( Det kan jeg bekrefte at ikke stemmer. Jeg var på Iron Maiden konsert i Bergen på Koengen for noen år siden, og de to døgnene vi var der var det knallsol og helt blå himmel. Så nei, det er ikke alltid regn i Bergen. Fin by da 😍 ). Er du glad i ost? Ja!!(Vi kan bekrefte at vi har hatt solskinn i Bergen i over en måned nå, og ja Bergen er en nydelig by.♥️♥️) Tilbake til leken: Ja!! (Vi elsker ost) Liker du kremoster?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet mandag kl 20:35 #43024 Del Skrevet mandag kl 20:35 MegJa skrev (13 minutter siden): Nei ( Det kan jeg bekrefte at ikke stemmer. Jeg var på Iron Maiden konsert i Bergen på Koengen for noen år siden, og de to døgnene vi var der var det knallsol og helt blå himmel. Så nei, det er ikke alltid regn i Bergen. Fin by da 😍 ). Er du glad i ost? Unntaket som bekrefter regelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet mandag kl 20:36 #43025 Del Skrevet mandag kl 20:36 Digger kremoster Liker du å strkke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet mandag kl 20:43 #43026 Del Skrevet mandag kl 20:43 NEI Liker du og hekle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 20:43 #43027 Del Skrevet mandag kl 20:43 (endret) ( Maiden konsterten var i 2014, måtte google ). ( Ingen regel uten unntak, eller noe sånt ). Nei. Hører du på musikk akkurat nå? Endret mandag kl 20:45 av MegJa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet mandag kl 20:54 #43028 Del Skrevet mandag kl 20:54 (endret) Jeg hører på "Lytternes romanpris" på radioen Har du høytrykkspyler? Endret mandag kl 20:54 av Nadya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 21:23 #43029 Del Skrevet mandag kl 21:23 Nei!! Har du hageslange?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 20:27 #43030 Del Skrevet i går, 20:27 Nei Har du en bibel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:31 #43031 Del Skrevet i går, 20:31 Nei!! Har du campingvogn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 20:32 #43032 Del Skrevet i går, 20:32 Nei. Har du/dere Bobil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:51 #43033 Del Skrevet i går, 20:51 Nei!! Har du bobil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3 timer siden #43034 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Har du/dere sett en Hund i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #43035 Del Skrevet 3 timer siden Ja!! Har du sett en katt i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3 timer siden #43036 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Har du/dere sett et ekorn i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #43037 Del Skrevet 3 timer siden Nei!! Har du sett en rev i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå