Stacy__ Skrevet 26. november #45223 Skrevet 26. november Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Det har vi ikke Er du trøtt nå?? Det er jeg ikke, selvom jeg har vært oppe i over ett døgn 😬😣
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november #45224 Skrevet 26. november Stacy__ skrev (7 timer siden): Det er jeg ikke, selvom jeg har vært oppe i over ett døgn 😬😣 Vi tror at du glemte at vi skal svare ja eller nei her i denne leken. Tilbake til leken: Nei!! (Vi har ikke vært oppe i over et døgn) Har du drukket mye kaffe i dag??
Magwen Skrevet 26. november #45225 Skrevet 26. november Stacy__ skrev (7 timer siden): Det er jeg ikke, selvom jeg har vært oppe i over ett døgn 😬😣 Nei. Har du hund
Stacy__ Skrevet 26. november #45227 Skrevet 26. november Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Nei!! Har du katt?? Nei
Magwen Skrevet 27. november #45230 Skrevet 27. november Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden): Nei!! Har du noen kjæledyr?? Ja, Har du samboer
Strigiformes Skrevet 27. november #45232 Skrevet 27. november xQueenKx skrev (2 timer siden): Ja Har du hatt blått hår noen gang? Nei. Har hatt rødt 😂 Har du noen gang vært forelsket?
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november #45233 Skrevet 27. november Nei!! Har du vært på butikken i dag??
Magwen Skrevet 27. november #45234 Skrevet 27. november Ciaran og Ciara skrev (58 minutter siden): Nei!! Har du vært på butikken i dag?? Nei. Skal du på jobb I morgen
Magwen Skrevet 27. november #45236 Skrevet 27. november Ciaran og Ciara skrev (53 minutter siden): Nei!! Skal du handle i morgen?? Nei. Skal du se på sport i helga
Magwen Skrevet 28. november #45238 Skrevet 28. november Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Ja!! Skal du på pub i helgen?? Nei. Si du hadde blitt bedt bort julekvelden og de hadde servert pizza, hadde du turt å sagt at dette vil jeg ikke ha julekvelden??
Ciaran og Ciara Skrevet 28. november #45239 Skrevet 28. november Nei!! ( Men Vi hadde hatt ingenting mot pizza på julekvelden heller) Gleder du deg til jul??
Magwen Skrevet 28. november #45240 Skrevet 28. november Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Nei!! ( Men Vi hadde hatt ingenting mot pizza på julekvelden heller) Gleder du deg til jul?? Ja(men, vi har ikke kjøkken, driver å pusser opp, får ikke nytt før i januar) Har du skutt med våpen??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå