Ciaran og Ciara Skrevet 13. november #45101 Skrevet 13. november Vi har planer om det Har du julestrømpe med julesnop hver jul??
Stacy__ Skrevet 13. november #45102 Skrevet 13. november Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi har planer om det Har du julestrømpe med julesnop hver jul?? Ja! Og julehefte ❤️ 1
Stacy__ Skrevet 13. november #45105 Skrevet 13. november Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Nei!! Gleder du deg til helgen?? Ja! Gleder meg til å få slappe av litt, hvert fall en av dagene.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november #45106 Skrevet 13. november Stacy__ skrev (1 minutt siden): Ja! Gleder meg til å få slappe av litt, hvert fall en av dagene. Ja!! det gleder vi oss også til (Vi tror at du glemte å stille spørsmål til neste bruker.) Har du hatt en fin dag i dag??
Stacy__ Skrevet 13. november #45107 Skrevet 13. november Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Ja!! det gleder vi oss også til (Vi tror at du glemte å stille spørsmål til neste bruker.) Har du hatt en fin dag i dag?? Sorry 🙈 Glemte å stille spørsmål. Ja, dagen i dag har vært mye bedre enn i går. Så det begynner å komme seg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november #45109 Skrevet 13. november (endret) Ja!! Har du spist snop i dag?? Endret 13. november av Ciaran og Ciara
Stacy__ Skrevet 13. november #45110 Skrevet 13. november Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Ja!! Har du spist snop i dag?? Ja, spiste to safari kjeks og en liten Twix jeg fant i godteriskåla på jobben
Hello katt Skrevet 13. november #45111 Skrevet 13. november Stacy__ skrev (47 minutter siden): Ja, spiste to safari kjeks og en liten Twix jeg fant i godteriskåla på jobben Ja. (Svarer på det som et spørsmål fordi du ikke stilte ett, jeg har også spist safari kjeks i dag). Liker du safari kjeks?
Stacy__ Skrevet 14. november #45113 Skrevet 14. november Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Ja!! Liker du Oreo Kjeks?? Nei, er ikke så glad i de.
Hakkespett1 Skrevet 14. november #45115 Skrevet 14. november Stacy__ skrev (3 timer siden): Har du drukket kaffe i dag? Nei Går du på tur utendørs, hver dag?
Stacy__ Skrevet 16. november #45117 Skrevet 16. november Ciaran og Ciara skrev (På 14.11.2025 den 14.08): Ja!! Trener du på Treningssenter?? Ja, det vil si at jeg er medlem av et treningssenter, men dessverre ikke noe flink til å benytte meg av tilbudet så ofte som jeg burde 😬 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå