Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #44862 Skrevet 1. oktober Nei!! Har du akvarium med gullfisker i??
Helene Louise Skrevet 1. oktober #44867 Skrevet 1. oktober Ja! (Et hunn marsvin som var langhåret og svart og hvit og het Mari`, og jeg savner henne). 😃 Har du hatt gnager før? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #44868 Skrevet 1. oktober Helene Louise skrev (11 minutter siden): Ja! (Et hunn marsvin som var langhåret og svart og hvit og het Mari`, og jeg savner henne). 😃 Har du hatt gnager før? Nei!! (Vi har aldri hatt gnager før) Har du hatt fugl papegøye / Undulat / kanarifugl som kjæledyr?? 1
Anki-2.0 Skrevet 1. oktober #44869 Skrevet 1. oktober Ja (har hatt en undulat tidligere, og nå har vi to undulater igjen) Er du redd for slanger?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #44871 Skrevet 1. oktober Nei!! (Vi kan ikke fordra snø og is). Gleder du deg til vinteren??
Helene Louise Skrevet 2. oktober #44872 Skrevet 2. oktober Nei. (For jeg liker ikke å legge sesonger bak meg, og savner sommeren og føler det er det fortsatt. Når vinteren er over blir jeg å savne den da da). Liker du høsten?
Hakkespett1 Skrevet 2. oktober #44876 Skrevet 2. oktober Nei Har du noen gang skrevet ønskeliste til Julenissen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå