MegJa Skrevet 16. september #44741 Skrevet 16. september Ja, det kan skje den beste 😉 Har du hatt sol hos deg i dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #44742 Skrevet 17. september Nei!! Har du hatt regnvær hos deg i dag??
MegJa Skrevet 17. september #44745 Skrevet 17. september Nei ( Eller jeg vet strengt tatt ikke, for jeg har ikke smakt det ). Har du mange par med vintersko?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #44746 Skrevet 17. september Nei!! Har du mange par med fin sko??
MegJa Skrevet 17. september #44747 Skrevet 17. september Njei (Eneste pensko jeg har er bunadskoene mine, det vil si et par svarte bunadsko, et par i offwhite og to par bunadsstøvletter. Så har bare 4 par pensko). Liker du å gå i ullgensere på høsten?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #44749 Skrevet 17. september Nei!! Drikker du ofte varmsjokolade??
MegJa Skrevet 17. september #44754 Skrevet 17. september Nei. ( Har hatt veldig lyst på cola, men tvang meg selv til å ikke kjøpe ). Har du klappet en hest i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #44755 Skrevet 17. september Nei!! Har du klappet en hund eller en katt i dag??
MegJa Skrevet 17. september #44756 Skrevet 17. september Nei ( Men to kaniner, som er mine egne❤️❤️ ). Skal du se den nye dokumentarserien om Martha og Durek? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #44757 Skrevet 18. september (endret) Nei!! Synes du at det har blitt litt mange skandaler i det norske kongehuset nå?? Endret 18. september av Ciaran og Ciara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå