Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #44681 Skrevet 11. september Ja!! Har du hatt solskinn hos deg i formiddag??
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #44685 Skrevet 11. september Nei!! Har du spist kveldsmat ennå??
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #44687 Skrevet 11. september Nei!! ( Men det hender at vi heller spiser nattmat i stedet for kveldsmat, på grunn av døgnrytmen vår ). Spiser du alltid en god frokost??
MegJa Skrevet 11. september #44688 Skrevet 11. september Nei. Har du planer om å endre på døgnrytmen? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #44689 Skrevet 11. september Nei!! ( Vi har prøvd, men vi får det ikke til. Så vi har gitt opp ). Drikker du vann nå??
MegJa Skrevet 11. september #44690 Skrevet 11. september ( Jeg synes at det er likeså bra at dere kjører en døgnrytme som passer for dere jeg 😊 At " vanlig " døgnrytme ikke fungerer for alle, det får man ikke gjort noe med. Og siden dere faktisk har prøvd også. Men jeg måtte spørre ) Jeg drikker ikke vann akkurat nå, men snart 💧 Har du en bok som du leser i akkurat nå? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #44691 Skrevet 11. september Nei!! Har du en tv-serie du følger med på nå??
jukkapalme Skrevet 11. september #44694 Skrevet 11. september Nei (gud forby ) har du vært på kino i det siste?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #44695 Skrevet 11. september Nei!! Har du vært på teater i det siste??
Helene Louise Skrevet 11. september #44697 Skrevet 11. september Nei. Har du sett på solnedgangen i sommer?
xQueenKx Skrevet 12. september #44698 Skrevet 12. september Helene Louise skrev (36 minutter siden): Nei. Har du sett på solnedgangen i sommer? Nei, vi har ikke solnedgang her Sover du nå? (Kl 02:20)
Helene Louise Skrevet 12. september #44699 Skrevet 12. september Nei! Skal du gjøre noe gøy i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå