AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hvordan vite om skoa passer når man grenser mellom str 42 og 43 (er mann)? Bruker mest 43. Jeg har sett noen interessante sko på footway.no, og lurer på om noen har noen erfaringer med å bestille derfra? Jeg har ikke bestilt sko på nett før, og vet bare om denne siden, egentlig. Her er skoa jeg ønsker meg, om noen lurer: http://www.footway.no/pantofola-d-oro-ascoli-piceno-12825-00.html Jeg har ikke sett disse skoa i noen butikker, men hvis noen vet om kjeder som har denne typen, er det flott! Anonymous poster hash: 001b1...5ea
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Det er dessverre nedsiden med å bestille på nett, men de fleste nettbutikker har en sånn tabell der du kan måle: http://www.footway.no/storlek.html Men du kan jo ha i baktankene om dette er en sko som blir å utvide seg(tøysko spesielt) eller om de er mer robust, da bør du kanskje kjøpe den største størrelsen og heller legge i en såle om forskjellen ikke er så stor at du må sende tilbake. Evt. kan du bestille både 42 og 43 og bare sende den ene tilbake. De har vel gjerne fri frakt og retur footway:) Anonymous poster hash: 17dd9...d71
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Og footway er en trygg og grei side å handle på? Anonymous poster hash: 001b1...5ea
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Det viser seg at jeg har akkurat 26,5 cm fra hælen til tuppen av lengste tå. Dvs at det ifølge footway sine størrelser passer med str 42. Er det ikke litt trangt hvis det akkurat passer? Skal det ikke være litt slingrinsmonn? Anonymous poster hash: 001b1...5ea
Majott Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Jeg bruker 39 og 40 (mest 40), og har bestilt massevis av sko på nett. Som regel bestiller jeg 40, bare for å være sikker på at de ikke blir for små. Det faller oftest heldig ut. Som regel er det, som du sier, bedre at de er litt romslige enn at de er trange. Det er bare å returnere og bytte hvis de ikke passer. Hvis du bruker mest 43, så bestill 43.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå